Evy Lynn

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 13-10-2013 10:55

Hoe gaat het met haar voorkeurshouding? Werkt de fysiotherapie?
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 13-10-2013 11:00

Ook wel lekker toch dat ze over 2 weken op het kdv begint als jij nog een maand thuis bent? Of ben ik de enige 'ontaarde' moeder die dat zo voelt :wink: Ik vond het bij de 2e veel makkelijker om hem naar de crèche te doen :) Maar hij was dan ook een huilbaby, dat zal ook mee gespeeld hebben :?
Leuk van het babyzwemmen! Heb ik met Stijn ook lang gedaan!
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 13-10-2013 11:13

ik zal die foto zeker showen. volgens mij heeft hij er 1 van voren gemaakt en 1 van onderen. net alsof ze over hem heen zwemt. en 1 boven water, tussen allemaal balletjes. ben echt benieuwd.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 13-10-2013 11:21

choice, fysio is nu 3x geweest. morgen weer. van fysio een zijligkussen gekregen. daar ligt ze s nachts in. er zit blijkbaar toch iets niet goed. ze begon de laatste keer verschrikkelijk te huilen toen de fysio haar in een bepaalde houding legde. ze kijkt iig wat makkelijker naar links.

yep, hier ook een ontaarde moeder :lol:
kdv was al afgesproken en betaald. fysio wilde niet dat ik nu al aan het werk zou gaan. mn binnenvoering is toch wat verder in verval geraakt dus nu heb ik met wat rust en oefeningen, nog kans dat het iets verbeterd. fysio gaf dit vrij laat aan, dus kdv was wat moeilijker af te zeggen. ik weet ook niet of ik echt een maand niet ga werken of toch een paar x op therapeutische wijze. ik laat het kdv dus maar door gaan. zo'n gedoe om het weer te veranderen. voelt niet helemaal lekker omdat ik natuurlijk thuis ben. maar goed, het is maar voor 3 ochtenden. kan ik even andere dingen doen. voelde ook niet helemaal goed dat tess in mn verlof naar kdv ging maar dat was voor beide beter. voor haar lekker spelen en continuiteit en voor mij, RUST! :lol:

Ik wilde met tess ook babyzwemmen maar is er niet van gekomen. Ik ga nu dus met allebei. Ene week tess,andere week evy.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 16-10-2013 08:42

Wat gaat het toch snel. Nu al uit kleertjes 50-56. Brenden heeft daar heel lang mee gedaan. Na een 2de zou ik ook gelijk gaan opruimen, voelt wel definitief.
Ik vind het zwemmen ook nog steeds leuk. Al heb ik brenden nog nooit onder water gehouden.
En voor de voorkeurshouding, zat ook iets avst in zijn nek, heeft de osteopaat goed geholpen. Hopelijk zit het snel weer goed.

Hahaha, hier nog een ontaarde moeder. Ik zou der ook wegbrengen. Ik neem ook wel eens vrij en dan gaat Brenden gewoon naar het kdv. Soms heb je dat gewoon nodig.

Veel plezier op Texel.
Afbeelding

Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 16-10-2013 15:21

Ik ben dus niet de enige die een dagje zonder kind fijn vindt :D Als ik hem daarna maar weer lekker op kan halen vind ik het prima 8) Best gezond voor ons als alleenstaande mama om er zo in te staan. Ook aan jezelf denken, niemand anders doet het voor je :wink:
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 04-11-2013 20:16

kleine dame is alweer 3 maandjes oud :D
zo grappig hoe ze alles ontdekt. verbaast naar haar eigen handjes kijken als ze die langzaam voor de gezichtje beweegt. en die gekke voetjes zijn ook maar rare dingen :lol: van de week naar CB geweest. blijft een klein poppetje. ze weegt nu 5600 gram. maakt niet uit. kan ik nog even van de kleertjes genieten voordat ik ze weg doe....
2 weken terug een mooie koop gedaan op een 2e handssite met spullen uit de buurt. zocht een oplossing om met mn 2 dames te kunnen fietsen. enige oplosiing was een fietskar. maar ja, duur om even te proberen. ik had het al gelaten voor wat het was. en daar kwam hij ineens op mn beeldscherm. en wel voor het bedrag van * tromgeroffel* .... 7,50 euro!
echt super. en tess ook weer blij dat we weer kunnen fietsen.
hier nog de beloofde foto's van evy dr eerste zwemles.

van de week is ze wezen wennen op het kdv. dacht dat ik het er niet moeilijk mee zou hebben....
gelukkig leidsters die tess al lang heeft en die ik vertrouw. vrijdag alleen een domper. bah, wat was ik kwaad. ik had het er nog moeilijk mee maar ze werd leuk over gepakt. kwam wel goed. ging met gerust gevoel weg. alleen, ik was vergeten dat er cursussen waren en dat die leidsters er s middags niet waren. kom ik ze halen, zie ik 2 invallers op de groep. evy lag te huilen in de wagen in een naastgelegen lokaal met de deur dicht. op dat moment dacht ik dat er iemand bij haar was. niet dus. 2 leidsters zaten in andere lokaal met tess en nog een kind. ik kom binnen en er kan nog geen gedag vanaf. invaller ziet me en springt op en gaat naar andere lokaal en met de wagen wiegen en evy "troosten". hoorde duidelijk dat ze al lang lag te huilen. en maar "lief" doen tegen haar. mw zat was te vouwen en er waren maar 2 kids in de klas. dan wieg je haar daar toch even? vervolgens ging tess op een bureaustoel draaien en die invaller zei een paar x niet al te vriendelijk dat ze op moest houden. ze werd volgens mij steeds kwaaier. trut. dat kan ook op een normale manier. rustig gezegd dat ze op moest houden en tess hield op. zo kan het ook. heb mn kids gepakt en ben weg gegaan. stond op janken. deze lamzak durfde er op dat moment helaas niks van te zeggen. en tess maar in de auto zeggen dat die juf helemaal niet lief was, boos en stout. nou, dat heeft ze nog nooit gezegd. nou ben ik bevooroordeeld, ik vind het al een bitch maar nu helemaal. die komt dus niet meer bij mn kids. volgende keer haal ik ze wel eerder op als er een cursus is.

beloofde foto van het zwemmen. slechte kwaliteit. foto van foto.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

raindrup
Berichten: 817
Lid geworden op: 28-09-2010 21:29

Bericht door raindrup » 04-11-2013 20:36

En dan nu even laten zakken en er volgende keer even op terug komen bij de vaste leidster. Dan kunnen ze er wat mee want dit klinkt echt heel slecht. Wat een lomperikken.
Afbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 04-11-2013 20:56

I know nicht. Ik ben mn moed bij elkaar aan het schrapen en ga het morgen wel melden. Stom van mezelf dat ik geen rekening heb gehouden met de cursussen. Maar stom van hun, dat niemand even meld dat er smiddags invallers zijn. Ze zien dat ik het er moeilijk mee heb. Als ik dat had geweten dan had ik haar deze dag niet gebracht of totdat de vaste leidsters weg zouden gaan. En dan zetten ze Nog eens 2 invallers op een groep. wat al stom is. Welliswaar 1 invaller die er vaker zit, maar toch. En dan zo'n stuk chagerijn die normaal met grotere kids op de buitenschoolse opvang zit en dan ook nog eens een baby in een gesloten lokaal laten janken. Bah, ben er nog woest om :twisted:
Wekt niet echt vertrouwen. Ben ook blij dat die van mij niet bij dat stuk chaggie op de buitenschoolse komt zeg. Mn moeder heeft regelmatig met haar te maken, als je dat allemaal hoort... :roll:
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Marloes34
Berichten: 1367
Lid geworden op: 25-06-2011 07:17

Bericht door Marloes34 » 04-11-2013 21:14

Bah dat is niet leuk! Helemaal omdat de Evy aan haar lot over lieten. Ik zou er wat van zeggen tegen de vaste leidsters.

Leuke foto's van de kleine meid! :D
En nu eindelijk lekker fietsen (als het weer het toelaat).
Afbeelding

Plaats reactie