Mirte

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 16-08-2014 21:33

Wat een leuke foto's van Mirte!
AfbeeldingAfbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 17-08-2014 11:21

Leuke foto's van Mirte, wat is ze al groot!
Afbeelding

Jip
Berichten: 548
Lid geworden op: 23-06-2012 12:48

Bericht door Jip » 17-08-2014 11:30

Wat een leuke foto's!
Afbeelding

vischje22
Berichten: 327
Lid geworden op: 12-08-2010 08:46

Bericht door vischje22 » 18-08-2014 08:57

Wat een leuke foto's

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 02-12-2014 09:24

Update: Hier gaat alles wel zijn gangetje. Met Mirte gaat het goed, gaat 4 ochtenden naar peuterspeelzaal. Waar ze erg graag naar toe gaat. Ook gaat ze af en toe bij een vriendinnetje spelen, dat gaat ook steeds beter. Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest ivm het hartruisje wat ze al lang horen. Maar huisarts wou toch dat er even naar gekeken werd. Paar weken geleden al bij de kinderarts geweest, deze stuurde ons door naar de kindercardioloog. Het was een twijfel geval, Mirte vond het onderzoeken toen al niet zo leuk. Gisteren kreeg ze een ecg, wat een drama was, maar in de wachtkamer was ze ook zo weer vergeten.

Toen naar de kindercardioloog, wat een groot drama was een de arts had géén geduld en was totaal niet kind vriendelijk. Was nog géén 5 minuten binnen, en kreeg een opmerking wat bij mij niet goed viel. Zij ze ineens mevrouw, ik denk dat u nog heel wat te stellen krijgt met haar zo hoor! Pardon, heb toen wel gezegd dat ze dat niet kan beoordelen en dat dit een moment opname is. En voor een meisje van 3 jaar is het dan eng voor wat ze dan gaan doen, je kunt ze dat moeilijk uitleggen. Heb dat wel geprobeerd, door het bij haar pop voor te doen. Daar moest ze niets van weten. En dan komt zo'n lompe vrouw met zo'n opmerking. Ze wilde eigenlijk dat ik de kamer uitging om dan Mirte verder te onderzoeken. Nou dat heb ik niet gedaan, was ze volgens mij niet zo blij mee. Uiteindelijk lukte het toch, en hoeven we niet meer terug. Maar anders was ik niet terug gegaan, dan was ik naar een ander ziekenhuis gegaan. Ze probeerde Mirte helemaal niet gerust te stellen, ze zei alleen maar boos tegen haar Mirte je MOET nu luisteren! Heb gisteravond wel via hun site een klacht ingediend, zal misschien niet veel mee gedaan worden. Maar ze mogen haar daar nog wel een keer op aanspreken. Kan er nog enorm boos om worden, als ik eraan denk.

Gelukkig is Mirte het al weer wat vergeten, zeg er ook weinig van. Want ze is het niet helemaal vergeten. Ze zei gisteravond nog, mama ik vond het niet leuk bij de dokter. Heb toen tegen haar gezegd, dat ze daar niet meer naar toe hoeft.
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 02-12-2014 10:41

Vervellend dat je zo'n arts hebt getroffen. Meestal zijn de artsen juist hartstikke lief en geduldig met kinderen. Maar gelukkig hoef je niet meer terug.
Afbeelding

Afbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 03-12-2014 09:13

Jeetje, wat vervelend zo'n opmerking. Goed dat je meteen stappen hebt ondernomen. En hoe durft iemand dat te zeggen op basis van die paar minuten waarin zo'n klein meisje ook wat angstig is.
AfbeeldingAfbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 03-12-2014 18:26

Dat zo'n arts zich niet eens in kan leven in een kind. En begrijpt dat het allemaal spannend , eng en onbekend is voor zo'n kindje. En dan ook nog ongevraagd een mening geven belachelijk! Probeer het je niet aan te trekken!

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 09-12-2014 21:47

Wat erg zeg dat die arts zo met Mirte is omgesprongen. Pfff ik had er ook een klacht over ingediend hoor. Ziekenhuizen zijn echt nog niet overal zo kindgericht, zelfs kinderartsen niet allemaal. Je moet net geluk hebben. Sterkte hoop dat Mirte er niks aan over gehouden heeft?
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 11-12-2014 10:24

@ Alice, nee kinderartsen zijn echt niet allemaal kindgericht. Vorige keer lukte het met de co-assistenten ook niet, daar na kwam er een kinderarts. Hij was rustig en hem lukte het wel. Klacht is behandeld en de arts word er wel op aangesproken. Mirte heeft er wel wat aan overgehouden, ze moet weer vertrouwen krijgen in artsen. Van de week naar de eigen huisarts geweest, waar ze normaal lachend naar toe ging. En het allemaal liet gebeuren, deze keer niet. En bedankt kinderarts :twisted: . Hoop dat het snel weer beter word. Moet toch af en toe voor mezelf naar de huisarts vanwege mijn bloeddruk, dan neem ik haar gewoon weer mee. Deed ik toch eigenlijk al!
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

Plaats reactie