Wouter

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 22-01-2014 10:51

Ik had het wel gezien dat het Lianne was. Het was me al eerder opgevallen dat ze zo op elkaar lijken. Lijkt me ook wel heel raar om te zien hoor. Heel bijzonder en het lijkt me spannend om ze dan voor het eerst in het echt te ontmoeten.

Ik weet ook dat er andere kindjes zijn van dezelfde donor van Janna. Ik geloof niet dat ik de behoefte heb om deze kinderen en/of de ouders te ontmoeten. Ik zie ze niet als halfzusjes, of -broertjes. Alleen een biologische verwantschap. Als Janna er later wel om vraagt, dan zal ik de eerste zijn die op zoek gaat, maar momenteel heb ik alleen maar een dochter zonder broertjes/zusjes.
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 22-01-2014 15:50

Marloes34 schreef:Hmmm... ik wilde je uitnodigen en dan staat er dit: Je kunt een oud lid van de groep niet toevoegen als deze persoon geen nieuw verzoek om lid te worden heeft verstuurd.
oh ik was dus blijkbaar lid al en ben daar weggegaan. weet niet meer waarom? ik zal een verzoek indienen maar kan heel de site niet vinden, kan je me die mss via fb sturen via pb? (sorry choice, in jouw topic)
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 22-01-2014 19:22

Geeft niks Alice :lol:
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 04-02-2014 21:34

Afgelopen vrijdag ben ik bij de fokker van Troy geweest. Zij heeft regelmatig jongvolwassen honden die ze aan wil houden voor de fok die ze in een gezin plaatst.
Ik wil de mogelijkheid open houden om mijn toekomstige hond zelf op te leiden tot autismegeleidehond. Dat kan niet met Troy ivm zijn ellebogen. Dus Troy wordt het niet :-( Met pijn in mijn hart zet ik hem uit mijn hoofd.
Twinkle is een klein uitgevallen teefje van 1,5 jaar oud (van de fokker van Troy) die deze zomer haar 1e nestje krijgt. Waarschijnlijk laat ik haar binnenkort testen op geschiktheid voor autismegeleidehond, als ze slaagt komt ze in september/oktober bij ons wonen :-) Als de fokker besluit meerdere nestjes met haar te fokken gaat ze bijtijds (een paar weken voor de bevalling) terug naar de fokker om haar rust te garanderen.
Tot zo ver het dierenverhaal :-)

Het Robertshuis belde vandaag dat Wouter 1 dag per week naar hun locatie in Hilversum mag komen. Vraag me niet hoe het kan met een indicatie van 3.9 uur per week (waar administratie en dergelijke ook in gedaan moet worden :shock:), maar ik ben er blij mee happysun happysun happysun happysun
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

danser
Berichten: 495
Lid geworden op: 21-01-2012 11:12

Bericht door danser » 04-02-2014 21:41

Choice schreef: Het Robertshuis belde vandaag dat Wouter 1 dag per week naar hun locatie in Hilversum mag komen. Vraag me niet hoe het kan met een indicatie van 3.9 uur per week (waar administratie en dergelijke ook in gedaan moet worden :shock:), maar ik ben er blij mee happysun happysun happysun happysun
Wat fijn voor jullie! Watvoor indicatie heb je aangevraagd? Ik ben momenteel bezig met aanvraag bij bjz voor awbz zorg (zin).[/quote]
mama van een jongetje (sept 2009)

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 04-02-2014 21:59

Wat fijn voor jullie dat Wouter mag komen!

En wat spannend dat Twinkle misschien wel bij jullie komt wonen!
Afbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 04-02-2014 22:00

Spannend wat betreft het dierenverhaal. Jammer dat Troy niet geschikt was

En fijn van die indicatie
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 04-02-2014 22:21

danser schreef:
Choice schreef: Het Robertshuis belde vandaag dat Wouter 1 dag per week naar hun locatie in Hilversum mag komen. Vraag me niet hoe het kan met een indicatie van 3.9 uur per week (waar administratie en dergelijke ook in gedaan moet worden :shock:), maar ik ben er blij mee happysun happysun happysun happysun
Wat fijn voor jullie! Watvoor indicatie heb je aangevraagd? Ik ben momenteel bezig met aanvraag bij bjz voor awbz zorg (zin).
Volgens mij is er klasse 8 begeleiding groep aangevraagd en ik heb klasse 2 gekregen. Spannend met V! Echt een moeizaam en langdradig traject met BJZ :x Bij mij heeft het 7 maanden geduurd...
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 05-02-2014 15:13

Wat jammer van Troy maar wat fijn dat Twinkle ws wel geschikt is! Leuk hoor!

En wat fijn ook dat Wouter 1 dg per week mag komen. Raar hoor, idd 3,9 uur maakt maar 1/2 dag. Maar goed, als je dit dadelijk op papier hebt, is dat niet jouw probleem meer ;-).
AfbeeldingAfbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

Bericht door laurien » 05-02-2014 17:56

wat jammer van troy!

Zeg, ik zie foto's voorbij komen, je zit er helemaal in...leuk!!!

En wat fijn voor jou en voor Wouter! Toppie!!!
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie