Wouter

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 09-04-2014 21:16

Whahaha, ik vind het zo geweldig dat Wouter zijn muts op heeft. Pracht hond trouwens. Fijn zo'n lief kameraadje erbij.
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 16-04-2014 22:41

Fem blijft definitief :P

Wouter draagt zijn muts liefst dag en nacht Sophie :shock:

We zijn allemaal erg blij met deze dame en ze past perfect in ons gezin 8)
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 16-04-2014 23:28

Wat is Fem een prachtige hond en wat fijn dat ze blijft!
Geweldig die foto met je jongens en Fem!
Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 17-04-2014 09:56

Wat fijn dat ze definitief blijft.
Merk je al dat Fem iets toevoegd? Behalve gezelligheid en aandacht. Hoe moet ik dat zien.
Wat grappig van Wouter zijn muts. Mijn broer had vroeger ook een petje waar hij niet zonder kon. Staat hij mee op alle foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 17-04-2014 20:17

Wat fijn dat ze definitief blijft! Heerlijk dat ze zo goed matcht met jullie :-D.
AfbeeldingAfbeelding

Hilde
Berichten: 85
Lid geworden op: 20-03-2012 19:12

Bericht door Hilde » 17-04-2014 23:00

Choice schreef:Fem blijft definitief

We zijn allemaal erg blij met deze dame en ze past perfect in ons gezin 8)
Fijn dat je een goede match hebt gevonden!
Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 19-06-2014 23:19

Een boel positieve ontwikkelingen hier 8)
Wouter gaat sinds een paar maanden als een speer met praten; 5 en 6 woord zinnen zelfs. Ik begrijp veel beter wat hij bedoelt, dus dat scheelt veel frustratie. Hij gaat nu een paar maanden één dag per week naar het Robertshuis en daar leert hij veel en komt er altijd in goeie doen vandaan. Voelt erg goed! Dingen als kleine opdrachtjes uitvoeren (kom hier, ga staan, even wachten), hoe begroet je iemand en vooral leren de regie uit handen te geven leert hij daar. Ik vergeet van alles; het is een heel pak met doelen.
Af en toe sta ik versteld van hem; maandag was de ANWB gekomen omdat mijn accu leeg was (lampen laten branden :roll: ). Zegt Woutje later 'auto batterij leeg'. En een paar dagen daarvoor telde een meisje tot 8 met verstoppertje spelen en Wouter telt zo verder tot 11 :shock: Hij heeft volgens mij een boel kennis dat er net in bepaalde situaties uit komt. Als het maar zijn interesse heeft. Kleuren benoemen vindt hij bijvoorbeeld ook heel leuk en kan hij goed.
Tussen Fem (de hond) en Wouter groeit ook iets heel moois! Jammer genoeg kan ik nog niet met de opleiding van Fem beginnen want ze heeft net 4 weken met een schouder in het verband gezeten ivm een gescheurde band. Volgende week weer terug naar de orthopeed om het vervolg te horen (ik verwacht langzaam aan weer gaan belasten).
En na bijna 3 jaar loten heb ik gelukkig vandaag de sleutel gekregen van een sociale huurwoning. Een klein huisje (53m2) maar wel 3 slaapkamertjes en een tuin (beneden appartement). Half augustus gaan we verhuizen. Het gaat mij ruim 350 euro huur in de maand schelen 8)
Bij de gastouder doet Wouter het wisselend; het is een paar keer voor gekomen dat hij anderen pijn doet. Omdat ik dat echt niet wil, start hij half juli bij een medisch kinderdagverblijf (2 ochtenden per week, naast 1 dag Robertshuis).
Met mij gaat het ook echt beter gelukkig. Ik leer steeds meer met Wouter's gedrag om te gaan. Het blijft een aanslag op mijn geduld en energie, maar het is te doen. Dinsdag moet ik naar de MDL arts omdat ik galstenen heb (ondragelijke pijnaanvallen die de hele nacht duren...). Zou kunnen dat ik geopereerd moet worden. Gelukkig is het met zuurremmers redelijk onder controle, dus eerst maar verhuizen hoop ik. Mijn lever is ook vergroot, geen idee waardoor dat komt. Van de alcohol iig niet; ik drink 2 glaasjes wijn per maand gemiddeld.
Ik ga maar naar boven; ik moet iedere dag een paar dozen inpakken van mezelf voordat ik mag slapen :lol: Welterusten!
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 20-06-2014 08:48

Dat klinkt toch allemaal heel positief.
Wat fijn dat het beter gaat met Wouter. Lijkt me ook makkelijker als hij dingen gaat snappen en kan uitleggen wat hij voelt.
En hoe gaat t met Stijn? Vindt hij het leuk om te gaan verhuizen?
Heel veel succes dinsdag.
Afbeelding

Afbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 20-06-2014 09:16

Choice klinkt alsof je in wat rustige vaarwater zit. Fijn dar Wouter zoveel leert in het Robertshuis.
Leuk om over zijn ontwikkelingen te lezen. Gaat goed zo te horen
De liefde tussen een kind en zijn hond is zo mooi.
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 20-06-2014 12:26

Kiki schreef: En hoe gaat t met Stijn? Vindt hij het leuk om te gaan verhuizen?
Stijn vindt het leuk om te verhuizen: alles gelijkvloers is knus, nieuw bed (hoogslaper met bureau en slaapbank eronder), nieuwe inrichting van zijn kamer, vlakbij school en vriendjes wonen. En, niet te vergeten, meer geld voor leuke dingen :P
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Plaats reactie