Steyn

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 05-02-2014 20:26

Fijn dat het weer wat beter gaat met slapen!

En Steyn alweer in de peutergroep pff wat gaat dat hard zeg :shock:
Maar wel fijn dat ze het op het kdv met je eens waren over de uitdaging die hij nodig heeft :wink:
En dat bijten en krabben komt me bekend voor de jongste van mn zus heeft dat ook [die is 2 1/2] maar volgens mij is dat idd pure onmacht en frustratie wat niet weg neemt dat het erg vervelend is en niet kan en mag natuurlijk...

Wat goed dat je aan de lijn bent en dat het goed lukt :wink:

Succes met de overweging voor eventueel een 2de kindje waar je ook voor kiest als het voor jou goed voelt dan is het goed toch!
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 05-02-2014 20:34

Leuk om even een update van je te lezen. Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat. Slaapt Steyn 's middags lang? Dit vraag ik omdat dat misschien ook de oorzaak zou kunnen zijn, waarom het 's avonds lang duurt voordat hij goed gaat slapen. Hier was het een tijdje ook raak 's avonds, Mirte sliep 's middags een uurtje. Maar was 's avonds aan het spoken. Toen ben ik ze 's middags wakker gaan houden, en ging ze 's avonds om 18:30 uur slapen. En toen was er niets aan de hand, en sindsdien slaapt ze 's middags niet meer. En is het rustig 's avonds. Het wil niet zeggen dat het voor Steyn ook zo zou werken. Is af en toe zoeken met zulke dingen!
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 05-02-2014 21:11

Leuk om weer een update te lezen. Fijn dat het over het algemeen zo goed gaat. Volgens mij heb je een erg pienter mannetje. Succes met de afwegingen voor een eventuele tweede
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 05-02-2014 21:16

Fijn je weer te lezen Laurien! Toch heftige tijden zo met dat slapen van Steyn, je overwegingen over een 2e kindje en het lijnen. Die wisselende stemmingen heb ik ook hoor, soms ontplof ik ook nog weleens (en anders Veerle wel ;-)). Het is gewoon ook erg intensief in je eentje en je kan idd niet even weglopen om een uurtje te gaan ontstressen/bijkomen ....
Ik hoop dat Steyns verhuizing naar een andere groep wat meer rust bij hem brengt. Met wat meer uitdaging is hij mss ook wel meer moe.
Heelboel sterkte met het denken over nr 2 ! xx
AfbeeldingAfbeelding

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 05-02-2014 21:38

Wat goed dat je op het kdv bent gaan praten over de peutergroep en wat fijn dat het gelukt is!
Je hebt inderdaad heel wat aan je hoofd op het moment. Sterkte met het doorhakken van de knopen en het slaapritme van Steyn!
Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 05-02-2014 21:54

irmaatje1978 schreef:Leuk om even een update van je te lezen. Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat. Slaapt Steyn 's middags lang? Dit vraag ik omdat dat misschien ook de oorzaak zou kunnen zijn, waarom het 's avonds lang duurt voordat hij goed gaat slapen. Hier was het een tijdje ook raak 's avonds, Mirte sliep 's middags een uurtje. Maar was 's avonds aan het spoken. Toen ben ik ze 's middags wakker gaan houden, en ging ze 's avonds om 18:30 uur slapen. En toen was er niets aan de hand, en sindsdien slaapt ze 's middags niet meer. En is het rustig 's avonds. Het wil niet zeggen dat het voor Steyn ook zo zou werken. Is af en toe zoeken met zulke dingen!
Met Wouter ging het precies hetzelfde :wink: En als hij nu overdag bv in de auto een half uurtje in slaap valt is het 's avonds weer mis...
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 05-02-2014 22:01

Succes met beslissen over een eventuele 2e. Lastige beslissing... De rietjes aanhouden is duur hè.. Jammer want je hebt nog best tijd qua leeftijd :wink: Hoe vaak ik me wel niet realiseer dat ik zó blij ben met het leeftijdsverschil tussen mijn jongens...
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Marloes34
Berichten: 1367
Lid geworden op: 25-06-2011 07:17

Bericht door Marloes34 » 05-02-2014 22:44

Wat leuk dat hij al naar de peutergroep gaat. Ik zie regelmatig foto's voorbij komen op FB, echt een leuk knulletje.

Ik kan me voorstellen dat je nu niet neigt naar een 2e. Ik heb altijd gezegd dat ik 2 kinderen wilde, ook als Bammer, maar nu ik Louise heb, heb ik mijn handen daar vol aan en denk ik serieus dat het hierbij blijft.

Ik lees nu over de angsten die je had, ik heb dat ook weleens. Is denk ik heel normaal, zolang het je leven maar niet gaat beheersen.

xxx
Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 06-02-2014 12:18

Wat leuk om te lezen hoe het gaat, ook al zie ik regelmatig foto's voorbij komen!
Succes met het lijnen en het slaappatroon van Steyn.
Ja en een eventuele 2e blijft lastig. De ene dag wil ik wel, da andere dag niet, maar ik hoef nog niet te beslissen.
Afbeelding

Afbeelding

mintaka
Berichten: 275
Lid geworden op: 02-06-2013 13:03

Bericht door mintaka » 06-02-2014 13:11

Ik zie nog geen foto's voorbijkomen, want wij zijn nog geen facebook vrienden... Wil je me toevoegen? Je vindt me als "breikonijn"

Plaats reactie