Mama-bankje

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 01-08-2012 16:31

Alice schreef:
Choice schreef:
droebeltje schreef:ik wil ook wel zitten maar snap er geen ene hol van?? :lol: :oops:
Voor herkenbare mamazaken die los staan van je eigen kind lijkt mij.
Ik vrees dat ik toch wel veel over die van mij dan ga kwaken :oops: :lol:
Dat geeft niet, wat jij meemaakt is waarschijnlijk heeeeeeeeel herkenbaar voor andere mama's. Ik vind het wel leuk dat ik nu ook een bankje heb om op te zitten. Je start op het wachtbankje, schuift door naar het zwangerenbankje en dan? De rest van je leven blijven staan? Ik ben klaar met baren (gelukkig in mijn geval :oops: ).
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

mama bankje

Bericht door laurien » 01-08-2012 19:04

Haha, vind het nu al een gezellig bankje!
En kwaken mag ook hoor op dit bankje.... :D
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 01-08-2012 20:42

Even een vraagje:
Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met 's avonds voor het naar slapen gaan, voor te lezen? Waren jullie daar al vroeg mee begonnen of wat later? Ik doe het nog steeds niet, Mirte gaat goed slapen.
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

mama bankje

Bericht door laurien » 01-08-2012 20:53

Ik lees al elke avond een boekje voor.
Boekjes van nijntje, die zijn op rijm.
Ik doe het nu meer voor het ritueel, maar steyn vind het ook echt heel leuk. Zit dan op schoot en kijkt echt naar de plaatjes. Hij pikt er vast iets van op!
AfbeeldingAfbeelding

cin
Berichten: 590
Lid geworden op: 16-11-2008 19:12

Bericht door cin » 01-08-2012 20:56

Dacht idd dat het wel weer tijd werd voor een volgende ticker en bijpassende foto. Deze is alweer van een tijdje geleden. Genomen tijdens de open boerderijdagen van Campina (in Wijk bij Duurstede by the way...) Else was de schaapjes en koetjes eten aan het geven. Die boerderijdagen zijn trouwens een aanrader! Hieronder nog wat foto's, ook van Else samen met een ander lief meisje...

Schaapje, Schaapje heb je witte wol?....
Afbeelding
Boeeeee
Afbeelding
Zandkasteel, Wat anders?!
Afbeelding
Rennen in het bos!
Afbeelding
Samen dennenappels en takjes delen. Hoe lief!
Afbeelding
Mijn meiske!
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 01-08-2012 20:58

Ik deed eerst toen Veerle nog heel klein was alle dieren welterusten zeggen op dr kamertje. Eigenlijk weet ik niet meer wanneer ik echt met voorlezen ben begonnen, mss toen ze steviger kon zitten? En dan wel de dikke kartonnen boekjes, vanwege het scheur-gevaar. Het is hier ook onderdeel vh slaapritueel, Veerle vindt het voorlezen helemaal geweldig. Wil ook zelluf vehaaltje kiese mama ;-). Wij lezen vaak Jip en Janneke verhaaltjes, het boek Pluizenbeer, Grote & kleine beer en nijntje.
AfbeeldingAfbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

mama bankje

Bericht door laurien » 01-08-2012 21:05

Leuke foto's Cin!
Ja joh wijk bij duurstede top stadje hihi.....
Ik had van een vriendin gehoord dat die boerderij dagen heel leuk zijn. Zij ging in ijsselstein...
Als Steyn wat groter is ga ik ook zeker wel!!!
Volgende keer ff een bakje koffie scoren op de madelinushof hè...... :D
AfbeeldingAfbeelding

danser
Berichten: 495
Lid geworden op: 21-01-2012 11:12

Bericht door danser » 01-08-2012 21:06

Ik zit ook op dit bankje (en hoop tzt ook op een ander bankje :wink: ).

Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer ik ben begonnen met voorlezen voor het slapengaan :oops: . Ik gok ergens na zijn eerste verjaardag. Maar het ging toen af en aan, er waren periodes dat hij het gewoon niet wilde, niet rustig bleef zitten. Nu is het wel een vast onderdeel van het ritueel.
mama van een jongetje (sept 2009)

cin
Berichten: 590
Lid geworden op: 16-11-2008 19:12

Bericht door cin » 01-08-2012 21:12

Ik lees geloof ik al voor vanaf Else d'r geboorte...Ze is ook al sinds dat ze 3 maanden oud was lid van de bieb! Misschien wat vroeg begonnen, maar ik vind het leuk en Else vindt het geweldig. Maar wat Else bijna nog leuker vindt is het zingen voor het slapen gaan....
Mijn meiske!
AfbeeldingAfbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

mama bankje

Bericht door laurien » 01-08-2012 21:22

Nee hoor Cin, is niet te vroeg.
Ik doe het ook al vanaf dat steyn een maandje was. En wat hebben we al veel het boekje van jou en else gelezen...Echt zo grappig.
Kindjes pikken er al tijd iets van op! En het is nu voor ons even een heerlijk rust momentje...
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie