Pippa

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 10-04-2016 15:47

Woensdag wordt je meisje alweer 1 jaar Josien.. Hoe gaat het met jullie?
Bedenk me nu... Jou meisje wordt 1 jaar en ik heb mijn eerste echo dan, haha grappig...
]Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 13-04-2016 22:31

Hieperdepiep HOERA! Pippa 1 jaar vandaag, gefeliciteerd Josien! Mooie dag geweest vandaag? :D
]Afbeelding

Linda82
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-04-2014 14:13

Bericht door Linda82 » 13-04-2016 22:54

Gefeliciteerd met je dochter!

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 14-04-2016 22:28

Hieperdepiep voor Pippa !!!
AfbeeldingAfbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 15-04-2016 18:00

Proficiat nog met Pippa en hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad!

gossini
Berichten: 248
Lid geworden op: 14-06-2014 19:27

Bericht door gossini » 16-04-2016 15:44

Jaaaaaa, Pippa is 1 jaar geworden!!! Bedankt voor de felicitaties! Vorig weekend hebben we het met de familie gevierd. Pippa is erg verwend, maar het mooiste vond ze de slingers en de ballonnen. Ze heeft ook een mooie schommel voor buiten gekregen, waar ze het heerlijk vindt om in te zitten.
Ik zal gelijk ook even een verdere update doen. Het gaat erg goed met ons. Wij zijn 2 maandjes geleden verhuisd naar ons eigen huisje. We wonen nu in een kinderrijke buurt met een huis met 5 slaapkamers (ja, het is wat overdreven, ik weet het), een pleintje voor de deur en een voor- en achtertuin. De kinderen in de buurt hebben Pippa al helemaal opgenomen, dat is echt heel leuk om te zien. Wat de beste bijkomstigheid van ons nieuwe huis is, is dat Pippa nu veel beter slaapt. Ze wordt vaak nog wel minimaal 1 keer per nacht wakker, maar ik hoef er niet meer uit, want meestal valt ze zelf weer in slaap. Ze slaapt nu zelfs ook nachten door. Echt zó fijn! Dan besef je je ineens hoe belangrijk je nachtrust is. Vorige week zat er nl. weer een nachtje tussen dat ik zelf maar 1 uur heb geslapen en dat breekt dan gelijk op. Ik ben dus zo snel weer gewend aan een goede nachtrust, dat ik 1 nachtje gelijk al niet meer trek. Haha.
Verder eet Pippa nu echt alles mee en ze laat het ook duidelijk merken als ze iets heel lekker vindt, ze zegt nog geen woordjes, maar ‘ha ha ha ha’ betekent: ik wil meer! Bloemkool is haar lievelingseten, maar haar melk vindt ze ook nog steeds erg lekker. De fles voor het slapen gaan, moet er nu eigenlijk af, maar ik kan nog geen afscheid nemen van het heerlijke momentje aan het eind van de dag dat ze nog even bij mij in mijn armen ligt en al drinkend aan het wegsoezen is. Ik heb nog 1 pak voeding en dan is het helaas voorbij. Aan de andere kant ook wel makkelijker, maar het was zo’n fijn moment.
Op het KDV gaat het goed. Ik heb even getwijfeld aan een andere opvang i.v.m. mijn verhuizing, maar ze heeft het zó naar haar zin met de kinderen daar dat ik dan maar even een blokje om rij.
Dan nog een update van een hele andere orde: ik ben bezig met een brusje voor Pippa. Ik heb vorige week poging 2 achter de rug. Het is iets sneller dan ik misschien in eerste instantie had gewild, maar er waren issues met de donor (ik wil graag dezelfde als van Pippa), maar die was erg populair (dus nog maar weinig rietjes) en er zijn al 21 kinderen en 3 vrouwen zijn bezig. Als er nog iemand zou gaan beginnen, dan wordt het een ‘wedstrijd’ wie het 25e kind krijgt en dat wil ik niet afwachten, vandaar dat ik al ben begonnen. Ik ging er vanuit dat ik niet weer in 1 keer zou ‘slagen’, dus dat ik sowieso wat langer bezig zou zijn. En op dit moment ben ik dus al 2 keer zo lang bezig. Haha. Volgende week vrijdag testen en dan zien we wel. De volgende keer zou pas in juni kunnen, omdat ik op vakantie ga. Nou goed, eerst dit maar even afwachten.
Hieronder nog wat foto’s van m’n lieve schat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 17-04-2016 18:54

Nog gefeliciteerd met Pippa!
Wat een mooi, lief meisje. Leuk om te lezen hoe het met haar gaat!
En wat leuk dat je bezig bent met een brusje voor Pippa. Spannend!
Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 05-05-2016 14:15

Wat een mooie berichten bij jou Josien :D
Ik had al vermoeden dat je bezig was voor een brusje voor Pippa gezien een eerder bericht over testen haha. Super gaaf zeg en ik hoop dat het heel snel raak voor je mag zijn en echt van dezelfde donor een kindje mag verwachten.. Is de laatste poging toen je dit berichtje schreef ook gelukt?
Iig geniet lekker in je nieuwe huisje samen met je meisje :D
]Afbeelding

suzanne
Berichten: 614
Lid geworden op: 13-04-2013 13:33

Bericht door suzanne » 14-05-2016 16:23

Spannend zeg!

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 15-05-2016 21:30

Wat een leuk nieuws !! En wat een prachtig vrolijk meisje is Pippa! Heel veel succes met je nieuwe poging !! Hoop dat het 3x scheepsrecht is ;-)
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie