Serena

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
fauna
Berichten: 175
Lid geworden op: 05-06-2014 14:22

Bericht door fauna » 28-08-2015 09:57

Wow Kiki ze is er ondertussen al. Gefeliciteerd met je dochter. Gaat het allemaal goed?
Afbeelding

Zoontje geboren in april 2012
Nu bezig voor wondertje nummer 2

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 04-09-2015 13:51

Hoi Kiki, hoe gaat het bij jullie?
]Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 04-09-2015 13:59

Hier gaat t harstikke goed. Wat gaat t snel.
Ze is vandaag al wezen wennen bij het kinderdagverblijf. Volgende week op vakantie en dan weer werken.
Ze slaapt meestal vanaf 21:00uur tot 5/6uur. Brenden is ook nog welleens snachts wakker. Soms wel vermoeiend. Maar ze is heel rustig en lacht veel. Kan haar overal mee naartoe nemen. We hebben ons prima vermaakt in mijn verlof. Nu breekt weer n nieuwe periode aan. Zal wel wennen zijn.
Afbeelding

Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 08-09-2015 11:35

Wat een goeie mooie berichten Kiki :D Nu heerlijk op vakantie, geniet ervan en ben benieuwd hoe het gegaan is met 2 kleintjes :D
Maar is zeker snel gegaan je verlof zeg, bijna alweer aan het werk nu.. Dan breekt er idd weer een andere periode aan, ook erg leuk maar ook spannend en nieuw..
Ze slaapt prima door zo de hele nacht, hopelijk is het van Brenden ook tijdelijk maar komt vast gauw goed hopelijk! Nu eerst heerlijk van de vakantie genieten :D
]Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 16-10-2015 15:26

Hoi Kiki, hoe gaat het met jou en je kindjes Brenden en Serena? :D
]Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 16-10-2015 16:24

Wat lief dat je aan me denkt.
Ik ben hier niet meer zo vaak. Het is best druk met 2 kindjes en werken.
Het gaat goed, maar het is vermoeiend. Serena slaapt helaas niet meer zo goed als voorheen. Ze komt nu zelfs weer 1 of 2x snachts. Geen peil op te trekken. Maar kan haar ook niet laten huilen.
En Brenden slaapt wel weer, maar nu echt een peuter van 2,5. Veel uitproberen en grenzen opzoeken. Dat levert vaak wel een strijd op. Moeilijke leeftijd vind ik dit. En dat ik weinig ernergie heb om het positief te benaderen.
Hopelijk gaat deze fase snel voorbij, maar ben er bang voor dat het nog wel even doorbikkelen is.
Afbeelding

Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 18-10-2015 12:41

Nou dat geloof ik zeker dat het druk is met 2 kindjes, had je al een tijdje hier niet gezien hier en was erg benieuwd! :D
Vervelend dat het slapen nu minder gaat van Serena, gelukkig Brenden nu wel weer..
Elke leeftijd heeft zijn charme maar geloof dat het soms even doorbikkelen is en een balans in te vinden.. Leuk om even wat van je gehoord te hebben :D
]Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 18-10-2015 21:02

Kiki schreef:Wat lief dat je aan me denkt.
Ik ben hier niet meer zo vaak. Het is best druk met 2 kindjes en werken.
Het gaat goed, maar het is vermoeiend. Serena slaapt helaas niet meer zo goed als voorheen. Ze komt nu zelfs weer 1 of 2x snachts. Geen peil op te trekken. Maar kan haar ook niet laten huilen.
En Brenden slaapt wel weer, maar nu echt een peuter van 2,5. Veel uitproberen en grenzen opzoeken. Dat levert vaak wel een strijd op. Moeilijke leeftijd vind ik dit. En dat ik weinig ernergie heb om het positief te benaderen.
Hopelijk gaat deze fase snel voorbij, maar ben er bang voor dat het nog wel even doorbikkelen is.
Heel herkenbaar die strijd af en toe. Ik merk dat het hier nu rustiger wordt, maar ik vond/vind dit ook pittig. Vooral als je dan net met het andere kindje bezig bent. Succes, het wordt minder.
Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 18-10-2015 21:13

Kiki schreef:Wat lief dat je aan me denkt.
Ik ben hier niet meer zo vaak. Het is best druk met 2 kindjes en werken.
Het gaat goed, maar het is vermoeiend. Serena slaapt helaas niet meer zo goed als voorheen. Ze komt nu zelfs weer 1 of 2x snachts. Geen peil op te trekken. Maar kan haar ook niet laten huilen.
En Brenden slaapt wel weer, maar nu echt een peuter van 2,5. Veel uitproberen en grenzen opzoeken. Dat levert vaak wel een strijd op. Moeilijke leeftijd vind ik dit. En dat ik weinig ernergie heb om het positief te benaderen.
Hopelijk gaat deze fase snel voorbij, maar ben er bang voor dat het nog wel even doorbikkelen is.
Heel herkenbaar die strijd af en toe. Ik merk dat het hier nu rustiger wordt, maar ik vond/vind dit ook pittig. Vooral als je dan net met het andere kindje bezig bent. Succes, het wordt minder.
Afbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 03-01-2016 19:34

Kiki, heel herkenbaar de strijd. Ik vind deze leeftijd ook erg moeilijk. Heb hier ook een erg temperamentvolle dame.
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie