Ongelooflijk maar waar ...

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 23-04-2010 21:55

tja, Alice. T duurt nog maar even... Nu nog niet gaan bevallen hoor, want dat is toch wel een beetje vroeg. Maar idd, ondanks het genieten valt het niet altijd mee.

Sterkte dan maar....
AfbeeldingAfbeelding

cin
Berichten: 590
Lid geworden op: 16-11-2008 19:12

Bericht door cin » 07-05-2010 17:16

He Alice,

het schiet nu op zeg voor jou! Kan je het nog een beetje volhouden?
Mijn meiske!
AfbeeldingAfbeelding

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 12-05-2010 14:50

Hey Alice,

Zag ik het nou goed dat je vandaag nog steeds aan het posten bent? Alles dus nog rustig in je buik? Pff, het kan nu niet lang meer duren. Volgens mij had je zelf gedacht dat je eerder zou gaan bevallen, of niet?
Je bent dadelijk nog eerder dan Daan, alhoewel ik vandaag een sms'je had gestuurd en nog geen reactie heb gehad, dus wie weet :wink:

Sterkte met het laatste...... en dan kunnen de Rennies weer de kast in :lol:

Liefs, Sophie
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 12-05-2010 15:38

Hoi hoi,

ja mijn voorgevoel is niet uitgekomen :lol: . Vandaag ben ik 39 wk zwanger precies. Mn dochter vindt het nog prima in mijn buik :roll: , ze beweegt zelfs meer dan ooit ! En als ze denkt plek tekort te hebben, dan strekt en rekt ze zich net zolang totdat ze ruimte heeft :shock: . Dus veel auwa bij mn rechter ribben (voeten). De vk zei zelf nog vorige week: ik zie je mss wel deze week !. Helaas pindakaas dus. Ergens denk ik dat die kleine het nog even nodig heeft om te blijven zitten, want deze laatste weken was ik nog wat aangekomen (13 kg nu in totaal) en mijn baarmoeder is ook nog even 4 cm gegroeid !!. De 34 cm (boven schaambot) had ik nl nog niet gehaald, bleef altijd op 30 steken. Maar nu dus wel :D. Verder alles gezond, krachtig kloppend hartje en veel beweging. Mijn bloeddruk blijft ook heel mooi stabiel.
Ik merk zelf wel dat het de echte laatste loodjes zijn. Mijn nachten blijven werkelijk een ramp. Door het maagzuur moet ik soms ineens omhoog omdat ik anders moet overgeven ervan :( . Alle drankjes, pillen en eetregels helpen niet of heel even. Dit maakt dat ik erg licht en weinig slaap. Want is mn maag net rustig, dan krijg ik last van mn rug/bekken of jeuk over heel mn lichaam. En slaap ik eenmaal, krijg ik nachtmerries :shock: . Nouja volgens de vk hoort het er allemaal bij. Ik hobbel ook gewoon door hoor, loop nog met de honden korte rondjes en doe heel af en toe nog wat in het huishouden. Vandaag ben ik zelfs present geweest bij het huwelijk van mn nichtje. Alleen bij de plechtigheid zeg maar, daarna weer naar huis gegaan.
Van mij mag de kleine wel komen hoor, maar ik zie het ook nog gebeuren dat we over de datum gaan :(.

Ben wel heel benieuwd hoe het met Daan gaat, die is a.s. zaterdag 2 wk overtijd. Hoop dat ze dr zoon al in handen heeft :D.

liefs
Alice
AfbeeldingAfbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 12-05-2010 20:04

Ohhh ik ga voor je hopen dat je niet overtijd gaat :wink:
Spannend hoor deze laatste loodjes!!!
Succes met wachten :D
AfbeeldingAfbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

eindelijk dan toch

Bericht door laurien » 12-05-2010 23:18

Nou ze vind het wel prima bij je in de buik :)
Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren.
Sterkte met de laatste loodjes!
AfbeeldingAfbeelding

Anonymous

Bericht door Anonymous » 14-05-2010 17:59

het was afgelopen week zulk smerig weer... dan zou ik ook lekker binnen zijn gebleven :D

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 18-05-2010 20:20

Nou,het wordt nou wel echt spannend voor jou!!
Is alles nog rustig of is er al iets aan het rommelen? :shock:
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 18-05-2010 20:48

Hoi hoi !

neuh nog niks aan de gang hoor :( . Vanmorgen weer controle gehad, alles weer goed bevonden. Als ze er volgende week nog niet is, dan gaan ze me strippen (op de meest onmogelijke tijd 08.15 :shock: ) ... ik had dr nl net verteld dat ik dan zo ongeveer in slaap val op het moment :evil: . Maar goed vanwege pinksteren was geen andere tijd mogelijk. Heb wel vandaag wat meer last van harde buiken maar dat is ook alles. Volgens de vk kan het elk moment beginnen ... nou ik moet het nog zien hoor !!. Sinds een paar dagen houd ik vocht vast, is ook wat minder. Maar ik hobbel wel gewoon door, zit niks anders op :lol: . Maar van mij mag het wel beginnen zo ondertussen :roll: . Morgen is mijn uitgerekende dag ;).

groetjes,
Alice
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 18-05-2010 20:49

waaaah lees nu net mn ticker hahah !!!! :mrgreen: Ik zal tegen dr zeggen, meid het is tijd !!! 8) .
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie