Droebeltje zwanger

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

Bericht door laurien » 26-11-2012 19:25

Ja Droebeltje gewoon weer in 1 keer raak! Gewoon zeer vruchtbaar :D
En misschien is het bij een tweede ook anders, maar positieve test is positieve test dus......SUPER ZWANGER!!!!

Leuk hoor weer naar de verloskundige....ik denk er echt nog refelmatig aan terug. Vond het een hele fijne tijd.
Twee van de verloskundige vond ik ook heel fijn en prettig....die mis ik nog wel hoor!
Wil je Wietske en Menne de groetjes van me doen?

Voor jou een spannende en leuke tijd. Ik ben ook heel benieuwd wat Tess ervan gaat vinden :D
AfbeeldingAfbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 26-11-2012 21:51

19 december al naar de vk dat schiet ook alweer op :lol:
Doen ze bij jullie geen echo met 8 weken [bij ons of iig bij mij wel]
AfbeeldingAfbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 27-11-2012 00:11

Hier zijn ze helaas niet zo van de echo's. Alleen termijnecho en een liggingsecho aan het eind. Ze doen niet aan tussendoor spieken. Wel jammer hoor. Doen ze bij zusje wel af en toe.
Rond 10 a 11 weken een termijnecho. Zo konden dan het vruchtje beter opmeten dan met 8 weken.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 11-12-2012 14:40

*klaagmodus aan*
Ik voel me sjieluug :(
Even stille hoop dat ik niet misselijk zou worden.. en ja hoor, precies op 7 weken is het raak :?
Heb ook al ruim een week voorhoofdholteontsteking waar ik geen medicatie voor mocht hebben. Behalve PCM. Knallende koppijn, kop met snot en trok ook nog eens naar mn oor en kaak/kiezen. Toen gisteren er nog misselijk bij, bah.
Wilde eigenijlk misselijkheid langer aankijken maar raak al half in paniek bij de gedachten dat ik kotsmisselijk tess moet verzorgen en moet koken. Dus net toch maar de HA gebeld voor emefaseme. Iig een geruststeling dat ik het in huis heb. Holteontsteking was juist weg aan het gaan dus had al gezegd dat ik morgen weer wilde gaan werken.. mag ik 3 dagen niet autorijden met die pillen :roll:
Dus net maar afgemeld en eerlijk gezegd dat ik medicijnen heb tegen misselijkheid waarmee ik geen auto mag rijden. Manager:" ooooh, er valt nu een kwartje. Mag ik je feliciteren"? Eeeeeuh, ja. :roll:
*klaagmodus uit*
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Marloes34
Berichten: 1367
Lid geworden op: 25-06-2011 07:17

Bericht door Marloes34 » 11-12-2012 17:55

Lijkt mij heel vervelend, misselijk zijn. Ik ben het toevallig sinds vandaag ook. Niet heel erg, maar een beetje en ik heb ook een vol gevoel in mijn maag.
Vandaag geleefd op 3 crackers en een beetje vla (en veel thee) en dat ging niet goed ook.
Hopelijk helpen de tabletjes goed.

Ps. zijn dat kleine tabletjes of groot?
Afbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 11-12-2012 18:42

Het zijn kleine tabletjes. Er is ook een zetpil versie van.
Het voelt tegenstrijdig maar je moet echt zorgen dat er de hele dag eten in je maag zit. Ook al heb je geen zin. Van een lege maag wordt je nog veel misselijker. Net ook weer kotsmiselijk en mezelf gedwongen een paar happen warm eten te nemen. Zat echt kokhalzend boven mn bordje :oops:
En dan proberen om niks te laten merken aan tess. Nu lijkt het weer te zakken.
Wat ook KAN helpen is kleine slokjes coca cola nemen zonder prik. Wordt vaak aan mensen gegeven die misselijk zijn van chemo.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 11-12-2012 20:22

Wat balen Droebeltje. Lijkt me niet fijn :( . Sterkte en ik hoop dat die pillen snel helpen!
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 11-12-2012 22:28

Balen Droebeltje, weet er alles van hoe je je voelt. Is idd erg zwaar om dan voor een kind te zorgen :? Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel over gaat! Of anders dat de Emasafene goed helpt. Mag je daar niet mee autorijden?? Wist ik niet :shock:
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 12-12-2012 09:48

Nope. Zowiezo de 1e 3 dagen niet omdat je dan een spiegel in je bloed op gaat bouwen en je lijf daar gigantisch aan moet wennen. Oa duf, moe en sterk verminderd reactie vermogen. Daarna liever ook niet ermee rijden. Alleen als je zeker weet dat je er geen last van hebt. ALS je een ongeluk maakt terwijl je dit spul slikt dan kan je een probleem krijgen....
Dus nu vrij om het te testen. Rij alleen af en toe een klein stukje maar wel een paar uur na inname.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 12-12-2012 12:47

droebeltje schreef:Nope. Zowiezo de 1e 3 dagen niet omdat je dan een spiegel in je bloed op gaat bouwen en je lijf daar gigantisch aan moet wennen. Oa duf, moe en sterk verminderd reactie vermogen. Daarna liever ook niet ermee rijden. Alleen als je zeker weet dat je er geen last van hebt. ALS je een ongeluk maakt terwijl je dit spul slikt dan kan je een probleem krijgen....
Dus nu vrij om het te testen. Rij alleen af en toe een klein stukje maar wel een paar uur na inname.
Het is idd heftig spul. De bijwerkingen vond ik bijna net zo erg als de misselijkheid :cry: En het hielp bij mij ook nog niet... Succes ermee! Stiekem ben ik hééééél blij dat ik dit achter de rug heb. Ik ben klaar met baren :)
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

Plaats reactie