Het is echt waar

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 04-02-2009 22:18

He Sophie,
Eerlijk gezegd dacht ik dat het morgen was :oops:
Maar idd nog 10 dagen en dan weet ik meer
Heb er nu een beter gevoel over
de vrouw van het Fiom heeft gezegd dat ze anders wel met hem wil praten om haar visie te geven, en die is heel positief
En zij dacht er hetzelfde over als jouw dus toen heb ik het los kunnen laten
Das wel fijn
Maar vanavond dacht ik eraan, vooral dat al dat wachten steeds toch wel vervelend is!!!
Fijn dat je meedenkt!
Liefs Daan


sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 04-02-2009 22:23

Ik herken dat gevoel van dat wachten ook hoor. Het is zoooooo vervelend dat je er zelf geen invloed op uit kunt oefenen.
Het liefste was ik allang begonnen....... net zoals een hoop anderen.

Fijn dat ze bij het Fiom zo achter je staan. En natuurlijk dat je het nu een beetje los kunt laten.
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 04-02-2009 23:02

Heej Daan,
mijn hersens moesten even kraken om bovenstaande te begrijpen ;). Maar als ik het goed begrijp is er gisteravond over je vergaderd ? En ik vroeg me af hoe je het gesprek bij de psych van de kid vond ... of sla ik de plank nu helemaal volledig mis ...
Sterkte meid !!!
liefs, Alice
AfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2009 23:29

Hoi Alice,
Kraak,kraak
Ja heb 19 jan het gesprek gehad, was kort;25 minuten, wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maal maal
maar denk(en hoop) nu dat ik er wel door ben, had even het gevoel dat hij na 10 min al besloten had dat ik niet door was.....
Dus je hoofd gaat alle kanten op, je kan er niets meer aan doen,alleen wachten en het goede ervan hopen.........
Dus dat doe ik dan maar.
rond 14 feb krijg ik de uitslag, dus ik hoop op een mooie valentijnsdag

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 04-02-2009 23:33

Heej Daan,
kan me voorstellen dat je je onzeker voelt erover als het gesprek niet zo lekker ging. Heeft hij zelf nog gezegd hoe hij erover dacht of heeft hij zich er niet over uitgelaten? Ik vond het een erg moeilijk te peilen man wat het allemaal weer niet makkelijker erop maakt.
Ja het kraakt hier nog weleens :mrgreen: maar goed ben ook blonT he :roll: .
Ik hoop op een zeer goede valentijnsdag !!!!!!
liefs, Alice
AfbeeldingAfbeelding

Anonymous

Bericht door Anonymous » 05-02-2009 00:25

Oh jee, dus het gesprek was niet zo fijn verlopen?
Ik hoop op een goede uitslag voor je!

Groetjes,
Sharissa

Gast

Bericht door Gast » 10-02-2009 22:50

Lieve meiden,
Ik heb net het hele topic nog is doorgelezen.........
Het is wel mooi om de blijdschap van de zwangerschap zo zwart op wit terug te lezen, en de ontreddering, het verdriet, de onmacht......
Een mooi topic, van drie hele belangrijke maanden van mijn leven.
Nu ga ik straks weer een nieuw topic aanmaken, met hopenlijk net zo veel vreugde en geen verdriet.
Maar vast wel allerlij andere grappige, rare, leuke en vreemde gevoelens.
Allemaal heel erg bedankt voor de steun en het meeleven, als ik het weer lees wordt ik er weer warm van!
En balou wat mij betreft mag je het sluiten, ook omdat we dit met elkaar gedeelt hebben(ik met diegene die nu actief zijn op het forum, en jullie met mij)en ik eigenlijk niet zou willen dat anderen er dan later nog iets bij schrijven.
Dikke kus voor jullie allemaal!! :lol:

BALOU
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 10-10-2008 08:58

Bericht door BALOU » 10-02-2009 23:00

Bij deze Daan. :wink:

Plaats reactie