Kims vroege verjaardagscadeautje!

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 07-03-2015 23:34

Hey Kim, hoe gaat ie met je? Je bent al over de helft, wat gaat dat toch snel!

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 09-03-2015 20:00

Lief dat je het vraag Mirella!
Het gaat uitstekend met mij! Ik heb tot dusver echt een ideale zwangerschap. Goed, de kwaaltjes van de eerste maanden waren niet altijd even gezellig, maar ook die krijgen andere dames vaak in het kwadraat. Ik mag echt niet klagen. Inmiddels 23 weken zwanger en een duidelijke zwangere buik en borsten maar verder nergens aangekomen. Bloeddruk goed en tot zover zelfs geen zwangerschapsstriem te bekennen. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! :lol:

Met de kleine man gaat het ook geweldig. De twintig weken echo was prachtig. Alles helemaal in orde.
Inmiddels heb ik de naam gekozen (nou ja, waarschijnlijk dan, misschien verander ik nog wel van gedachten als ik hem zie) en de geboortekaartjes besteld. Bijna alle babyspullen zijn binnen en ik ben druk aan het klussen in mijn huis.

In de week van 23 februari was ik in Londen en ik had met het hotel van tevoren via de mail weten te regelen dat we (mijn moeder en ik) weer in dezelfde kamer mochten als waar ik in oktober mijn positieve test(en) had. Toen we daar binnenkwam stond er op het bureau een kaartje en een goudkleurig doosje. In het kaartje stond "Dear miss [mijn achternaam], Congratulations on your happy news!" en in het doosje zaten chocolaatjes. Ik vond het zo lief! Het is een heel groot hotel, één uit een "chain" en dan toch zoiets persoonlijks. Helemaal ontroerend.
In Londen heeeeeeeel veel gekocht. De kleine man heeft het eerste half jaar in elk geval genoeg om aan te trekken!

Verder is het druk nu. Mijn huis moet af, ik moet mijn Post HBO opleiding afronden en op mijn werk is het ook druk. De dagen zijn goed gevuld. Vandaar dat ik weinig tijd heb voor het forum op dit moment, maar ik lees en leef nog steeds met iedereen mee hoor!

Op 28 mei is mijn laatste opleidingsdag en 5 juni is mijn laatste werkdag, daarna komt er hopelijk wat rust in de tent.
Afbeelding

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 09-03-2015 22:30

Wauw dat klinkt goed, Kim!
Onwijs leuk van het hotel en al dat geshop voor de kleine man.
krijgen we een kijkje in de kinderkamer?
Die drukte zorgt er vast ook voor dat de tijd snel gaat?!
Voor je het weet ga je met verlof en kun je heel even tot rust komen en dan is het voorlopig over met de rust :wink:

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 10-03-2015 07:27

Jullie krijgen natuurlijk een kijkje in de kinderkamer, maar voorlopig is het met die ruimte echt nog helemaal niks. De kamer ligt iets lager dan de rest van het huis (er is wel daglicht) en ik had er daarom te maken met vocht. Dat vochtprobleem is opgelost, maar dat vereiste wel een enorme verbouwing. Het is nu weer netjes, maar wel een kale ruimte. Van het weekend kan ik hopelijk daar de muren gaan voorbehandelen.

De drukte zorgt er zeker voor dat de tijd snel gaat. Een beetje TE snel eigenlijk! Soms vraag ik me af hoe ik het allemaal nog ga redden! Maar het komt vast goed.
Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 10-03-2015 09:13

Fijn dat je zo'n ideale zwangerschap hebt.
En je bent al best ver. Naam en kaartje al klaar. Nu lekker toewerken na eind mei, begin juni.
Wat leuk dat het hotel zo persoonlijk aan je denkt.
Afbeelding

Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 12-03-2015 16:07

Goed te horen dat alles goed gaat met je zwangerschap Kim :D Leuk dat je uit het kaartje en de naam bent.. Benieuwd of je toch nog gaat veranderen haha.. Ook erg nieuwsgierig naar jou kamertje :D! Vind jou zwangerschap ook erg snel gaan hoor, voor je het weet ligt je mannetje in je armen maar geniet nog maar met volle teugen van je buikje :D
]Afbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 13-03-2015 18:10

Wat leuk en attent van de mensen in het hotel. En gelukkig dat alles zo voorspoedig gaat met je zwangerschap!👍

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 14-03-2015 20:42

Spannende tijd Kim ! Veel te doen en ondertussen groeit je mannetje gewoon door. Die zwangerschapsstriemen hoeven ook niet persé te komen hoor. Ik had er geen enkele ! Veel succes met alles !
AfbeeldingAfbeelding

gossini
Berichten: 248
Lid geworden op: 14-06-2014 19:27

Bericht door gossini » 17-03-2015 18:15

Klinkt allemaal erg goed Kim! En als je denkt dat je te weinig tijd hebt...dat komt echt helemaal goed! :). Wacht maar tot je verlof hebt.
Ben je er al over uit of je borstvoeding gaat geven? En doe je aan gym?
Ik dacht trouwens misschien ook nog te veranderen van naam, maar dat voelt toch heel raar als je eigenlijk je besluit al hebt genomen. Ben benieuwd wat je uiteindelijk beslist.
Nou, geniet er nog even van en vooral van je buik, want straks is die van mij leeg en dat zal echt wel wennen worden.
Afbeelding

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 17-03-2015 19:56

Ik ga absoluut beginnen met borstvoeding, maar heb ook flesjes in huis voor de zekerheid.
Ik begin volgende week met zwangerschapsyoga. Bij Anouk, die ook mijn doula zal zijn. We hebben elkaar al een paar keer gezien en een goede klik.
Zo spannend voor jou, Josien! De laatste loodjes!
Afbeelding

Plaats reactie