De moeilijke weg na de geboorte/overlijden van Imke 29 juni

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

De moeilijke weg na de geboorte/overlijden van Imke 29 juni

Bericht door irmaatje1978 » 05-08-2010 22:33

Hoi allemaal,

Vanaf nu ga ik hier verder schrijven. De meeste kennen mijn verhaal, géén felicitaties en condelance aub. Is lief bedoeld, maar dat is even te emotioneel omdat allemaal weer te lezen. De meeste onder jullie hebben dat al gedaan, wat ik erg gewaardeerd heb.
Vind het fijn om op dit forum mijn verhaal bij jullie kwijt te kunnen, dat doet me zeker goed. Totdat ik mijn weg ga volgen om weer zwanger te gaan worden zal ik hier schrijven. En vanaf het moment dat ik zwanger wil gaan worden, ga ik ook me weer melden bij het topic zwanger worden. Maar voorlopig blijf ik hier lekker schrijven.

Groetjes Irma
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 06-08-2010 15:59

Doe je goed!
Volg graag je verhalen!
Liefs Daan

bult
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-03-2009 22:00

Bericht door bult » 06-08-2010 16:58

Hoi Irma,
knap gedaan meissie,
zo kunnen we je stap voor stap volgen hoe je, je voelt en hopelijk kunnen we je op deze manier ook steunen met je verwerking,
schrijf maar lekker van je af hier,
we zijn er voor je en zullen Imke niet vergeten die zit al in m'n hart ,
dikke knuffie.
Liefs,
Bult
Droom is over en uit, bedankt voor al jullie steun.

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

nieuwe weg!

Bericht door laurien » 06-08-2010 18:48

Goed zo meis!!!!
Ik blijf je zeker volgen!
AfbeeldingAfbeelding

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 09-08-2010 21:06

Hoi Irma,

Ik heb het andere topic voor je gesloten. Fijn dat je hier verder wilt schrijven. Ook ik volg je verhaal met veel interesse.

Groetjes, Sophie
AfbeeldingAfbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 09-08-2010 21:31

Irma,ook ik blijf je graag volgen !!
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 10-08-2010 10:19

Hoi lieve dames,

Het is alweer 6 weken geleden dat Imke* in mijn leven is gekomen en dat ik ook gelijk afscheid van haar heb moeten nemen. De weken gaan als een waas aan me voorbij. Ik heb mijn goede en slechte dagen, probeer ook zeker afleiding te zoeken. Sinds eind van de week heb ik een site gevonden waar ik met lotgenoten kan praten. Het is soms wel confronteren om hun verhaal te lezen. Maar het doet me wel goed om daar ook mijn verhaal kwijt te kunnen. Zij weten wat ik nu door maak, zij hebben het allemaal al eens meegemaakt. Ik weet dat jullie je dat ook allemaal een voorstelling van proberen te maken, maar dat is toch anders. Wat ik héél lief van jullie vind. Maar voor mij is het op dit forum allemaal wel wat vertrouwder, omdat ik hier al wat langer mee klets.

Komende donderdag ga ik even bij mijn huisarts langs, dan is hij weer terug van vankantie. Hij moet mijn bloeddruk maar weer een keer opmeten, volgens mij is deze nog steeds aan de hoge kant. Ik heb de laatste weken meer last van hoofdpijn, dat is voor mij een teken dat de bloeddruk te hoog is. Heb op momenten hoofdpijn wanneer ik niet emotioneel ben. En als ik héél erg emotioneel ben dan krijg ik knallende hoofdpijn, en dat heb ik niet wanneer ik nu hoofdpijn heb. Dus hij zal de medicijnen moeten aanpassen als het nu nog te hoog is. Maar dat hoor ik van de week wel, wat hij er mee wil.

Volgende week dinsdag krijg ik de uitslag van de vruchtwaterpunctie, dat is nog even spannend. De afspraak is aan het eind van de middag, dan had de arts ook meer tijd. Ik hoop dan ook niet te veel zwangere, dat zal wel even confrontrerend zijn. Het zal wel een emotionele dag worden, ik zou dan ook 27 weken zwanger zijn. Ook heb ik in die week een afspraak bij de verloskundige, om ook met haar even de uitslag van de vruchtwaterpunctie te bespreken. Verder ook om te kijken hoe het nu met me gaat. Vind het ook wel fijn om dat nog eens met haar te bespreken. En heb ook nog wel enkele vragen aan haar, over een volgende zwangerschap. Wil weten hoe hun daar tegenover staan en of het ook mogelijk is, wat ik graag zou willen bij een volgende zwangerschap.

Zo weer een héél verhaal, hahaha. Maar wel fijn om het hier kwijt te kunnen.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs, Irma
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 10-08-2010 11:36

Hey Irma,fijn dat je een site hebt gevonden waar je met lotgenoten kan praten!
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat idd toch anders is want het is zoals je zelf al zegt anders om met meiden te kletsen die het zelf ook meegemaakt hebben die weten precies waar je doorheen gaat dus dat lijkt me voor jou buiten confronterend toch ook heel "fijn"

Ik hoop wel dat je hier ook lekker van je af blijft schrijven want we leven erg met je mee!

De uitslag van de vruchtwaterpunctie is dat om te kijken of het iets erfelijks was bij Imke en voor een eventuele volgende zwangerschap?


Liefs Bianca
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 10-08-2010 14:29

@ Bianca, het is ondanks dat het confronterend is ook wel fijn om met mede lotgenoten te kunnen praten.
Ik blijf zeker hier mee schrijven, van jullie krijg ik ook zeker veel steun. Jullie mede leven doet me erg goed.

De uitslag van de vruchtwaterpunctie is om te kijken of er iets erfelijks te vinden is vooral voor een evt volgende zwangerschap.

Groetjes Irma
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 10-08-2010 15:09

Fijn hoor dat je op meerdere plekken je verhaal kwijt kunt. Het is goed om je te kunnen uiten.
Ik hoop dat de uitslag van de vruchtwaterpunctie een volgende zwangerschap niet in de weg zal staan.

Groetjes, Sophie
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie