Stefanie zwanger

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Stefanie
Berichten: 541
Lid geworden op: 28-01-2010 09:34

Bericht door Stefanie » 09-03-2014 20:56

Dames, bedankt voor het meedenken !👍
Inmiddels ben ik eruit. Tenminste, dat denk ik. :lol: Iemand had én de naam die ik lang in de top 2 had staan én de naam die ik nu ein-de-lijk heb uitgekozen. Ik zeg nog even niet wie.😄
Afbeelding

Afbeelding

Choice
Berichten: 1341
Lid geworden op: 23-07-2010 21:18

Bericht door Choice » 12-03-2014 19:07

Fijn dat je eruit bent Stefanie! Geeft toch een stukje rust :D Erg benieuwd naar de namen en naar wie je geholpen heeft :lol:
[URL=htttp://lilypie.com]Afbeelding[/URL]
Afbeelding

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 12-03-2014 22:15

En ik nu maar kijken naar alle namen die hier staan en dan zit ik te bedenken welke naam ik nu het beste bij Linde vind passen. :D Gelukkig hoeven we niet zo heel lang meer in spanning te wachten :D
AfbeeldingAfbeelding

Stefanie
Berichten: 541
Lid geworden op: 28-01-2010 09:34

Bericht door Stefanie » 14-03-2014 09:13

Officieel nog 4 weken maar ik hoop wel dat het wat korter gaat worden hoor.
Linde was van de week ziek, griep. Zo sneu om te zien. Hoge koorts en van die lodderige ogen. Gelukkig is zij weer beter. Ik had gehoopt zelf de dans te ontspringen maar helaas.... Gisternacht lag ik als een eskimo aangekleed in bed om het even later weer bloedheet te hebben. Loop ook lekker te hoesten. :cry: Linde is sinds gister bij mijn ouders dus dat is wel lekker.
Ben wel blij dat alles nu zo'n beetje klaar is voor de baby. Hoef ik me daar nu niet druk om te maken. Alleen bedacht ik me wel dat het misschien tijd werd om een ziekenhuistas klaar te gaan maken. :D
Afbeelding

Afbeelding

Kiki
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15-10-2010 10:39

Bericht door Kiki » 14-03-2014 10:36

Oh spannend.
Ga je in het ziekenhuis bevallen? Ik was er van overtuigd dat ik de tas niet nodig zou hebben. Had er alleen de noog-nodige dingen in gedaan. Uiteindelijk miste ik dus wel wat dingen toen ik naar het ziekenhuis moest, zoals tandpasta en shampoo, maar dat hadden ze in het ziekenhuis wel.
Afbeelding

Afbeelding

Stefanie
Berichten: 541
Lid geworden op: 28-01-2010 09:34

Bericht door Stefanie » 14-03-2014 11:06

Ja, ik ga dit keer naar het ziekenhuis. Tenzij het allemaal lekker snel gaat, dan blijf ik thuis. Maar na de vorige bevalling ben ik erover uit dat ik pijnstilling wil dus dan zal ik wel 'moeten'.
Afbeelding

Afbeelding

femme
Berichten: 61
Lid geworden op: 19-01-2011 19:07

Bericht door femme » 16-03-2014 20:52

Het gaat al opschieten voor je!
Ik ben erg benieuwd welke naam je hebt gekozen! Er kwamen hier wat namen voorbij die ik ook op mijn lijstje heb staan, dus ben benieuwd of we nu ook dezelfde naam kiezen ;)

In welk ziekenhuis ga je bevallen? Ik ben in het vlietland bevallen, erg fijn!
20-03-2013 Linde May geboren

Stefanie
Berichten: 541
Lid geworden op: 28-01-2010 09:34

Bericht door Stefanie » 16-03-2014 21:48

femme schreef:Het gaat al opschieten voor je!
Ik ben erg benieuwd welke naam je hebt gekozen! Er kwamen hier wat namen voorbij die ik ook op mijn lijstje heb staan, dus ben benieuwd of we nu ook dezelfde naam kiezen ;)

In welk ziekenhuis ga je bevallen? Ik ben in het vlietland bevallen, erg fijn!
Zou wat zijn als we dezelfde naam kiezen. :D

Ik kan niet meer kiezen wat betreft ziekenhuis. Ruwaard kan niet meer dus enige optie is Dirksland. Als ik in een ziekenhuis in Rotterdam zou willen bevallen, zou ik nu dus ook naar een VK praktijk in Rotterdam moeten overstappen. Heel gedoe dus ik ga toch maar naar Dirksland helaas.
Maar hoe heb jij dat dan gedaan? Want jij woont in dezelfde woonplaats dus zou dan toch met hetzelfde 'probleem' zitten?
Afbeelding

Afbeelding

femme
Berichten: 61
Lid geworden op: 19-01-2011 19:07

Bericht door femme » 19-03-2014 12:46

Klopt. Ik kon ook niet met mijn verloskundige daar bevallen, maar wilde dat wel graag. Uiteindelijk moest ik op het laatste moment toch naar de gyn vanwege niet indalen en was het probleem opgelost. Heb het aan de gyn uitgelegd en die nam me zonder problemen over.
Vooraf had ik al wel geïnformeerd en het beste was inderdaad om over te stappen naar een vk daar. Dat had ik wel gedaan als de gyn me niet over zou nemen.
Ik werk zelf in het vlietland dus ken de verlos/kraam afdeling, vandaar dat mijn voorkeur daar naar uit ging. Vind het een erg fijne afdeling!
Dus als je niet naar Dirksland wil moet je dat ook zeker nog eens aankaarten bij de vk. Ze gaan dit 'probleem' vaker krijgen.
20-03-2013 Linde May geboren

Stefanie
Berichten: 541
Lid geworden op: 28-01-2010 09:34

Bericht door Stefanie » 20-03-2014 13:21

femme schreef:Klopt. Ik kon ook niet met mijn verloskundige daar bevallen, maar wilde dat wel graag. Uiteindelijk moest ik op het laatste moment toch naar de gyn vanwege niet indalen en was het probleem opgelost. Heb het aan de gyn uitgelegd en die nam me zonder problemen over.
Vooraf had ik al wel geïnformeerd en het beste was inderdaad om over te stappen naar een vk daar. Dat had ik wel gedaan als de gyn me niet over zou nemen.
Ik werk zelf in het vlietland dus ken de verlos/kraam afdeling, vandaar dat mijn voorkeur daar naar uit ging. Vind het een erg fijne afdeling!
Dus als je niet naar Dirksland wil moet je dat ook zeker nog eens aankaarten bij de vk. Ze gaan dit 'probleem' vaker krijgen.
Oké, je had dus eigenlijk ook hetzelfde 'probleem'.
Ik heb nu besloten om toch maar gewoon in Dirksland te gaan bevallen. Heb niet echt zin om nu nog te wisselen en van alles te moeten regelen.
Stomme is dat je de baby helemaal in Middelharnis aan moet gaan geven. :roll: want het gemeentehuis in Dirksland is dicht. Je zou toch denken dat het wel in het zkh zelf had gekund. Kan niet anders dan dat ze toch een forse toename van t aantal geboortes hebben nu. Zelfs in mijn ziekenhuis kan het en dat is echt niet groot.
Maarja, ik vind het sowieso belachelijk dat je nu alleen dit kleine zkh nog maar hebt voor een vrij grote regio.
Over een uurtje weer voor controle naar de VK. Ben benieuwd.
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie