Juliet opnieuw zwanger

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Juliet
Berichten: 439
Lid geworden op: 28-12-2011 09:45

Juliet opnieuw zwanger

Bericht door Juliet » 16-09-2013 06:49

Dag allemaal,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier voor het laatst wat gezegd heb, maar heb wel geregeld meegelezen hoe het met iedereen gaat.
Hoe gaat het met mij? Ik heb na de doodgeboorte van Lila een paar hele heftige, zware en donkere maanden gehad. Ik kon niet accepteren wat er wad gebeurd. Ik wilde zo graag mijn kindje terug. Uit onderzoek bleek dat Lila helemaal gezond was, maar dat de navelstreng teveel windingen had waardoor die afgekneld is geraakt. Domme pech dus. Kans op herhaling is gelukkig nihil.
Op de uitgerekende datum (12-04-2013) hebben we haar as uitgestrooid op het strand van Scheveningen en zijn we heerlijk uiteten geweest en hotelletje gepakt. Een mooi, maar ook verdrietig weekend.

De liefde tussen Therese en mij is door onze heftige start zo diep en intens. Ze is, nadat Lila dood bleek te zijn, niet meer bij me weggeweest. In de weken erna hebben we haar spullen naar mijn huis verhuisd en wonen we officieel samen.

Beiden willen we niets liever dan een kindje erbij, dus zijn we weer gestart met insemineren. De vierde keer was raak en inmiddels ben ik bijna 13 weken zwanger. We genieten volop van het moment en kijken niet te ver vooruit. Dat we in maart een kindje in onze armen hebben liggen, is niet vanzelfsprekend meer. We hopen het zo met heel ons hart.

Met Romeo gaat het supergoed. Hij wordt op 2 okt alweer drie jaar. Is heel vrolijk, lief, makkelijk, met af en toe een peuterpubermomentje. :-)

We genieten van ons gezinnetje en zijn zo ontzettend gelukkig met elkaar. En wat is het ontzettend fijn om geen alleenstaande moeder meer te zijn. Ik verbaas me er nog steeds over dat ik even snel alleen naar de supermarkt kan gaan of dat ik 's nachts soms kan blijven liggen als Romeo wakker wordt, omdat Therese naar hem toe gaat. Het is fijn om de zorg en opvoeding samen te kunnen delen. Dat gun ik jullie allemaal! Maar ik had de ervaring van het alleenstaand ouderschap niet willen missen. Het heeft me gesterkt. Ik weet dat ik het ook alleen kan. En dat is heel waardevol.

Ik blijf hier meelezen, maar ik schrijf niet meer mee. Ik behoor niet meer tot de doelgroep. Deze zwangerschap zijn we vanaf het allereerste begin samen aangegaan. Geen Bam-mam dus.

Ik wens iedereen zoveel geluk! En dat alle wensen uit mogen komen.
Ik zal het laten weten als ons kindje geboren is.
Afbeelding

En mijn prachtige vlinderdochter Lila* (27-11-2012)

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 16-09-2013 07:29

Leuk om even je verhaal te lezen! Verdriet en geluk ligt dicht bij elkaar. Dat zie je hier wel weer. Een grote felicitatie dat jullie weer zwanger zijn. Nu samen, niet meer alleen. Geniet van al het mooie, koester de andere momenten. Heel veel geluk!
Groetjes, Sophie
AfbeeldingAfbeelding

Marloes34
Berichten: 1367
Lid geworden op: 25-06-2011 07:17

Bericht door Marloes34 » 16-09-2013 10:16

Van harte gefeliciteerd (ik had je al gefeliciteerd in het echt). Ik vind het super dat je weer zwanger bent, nu samen met Therese.
Heel veel geluk!!! :D
Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 16-09-2013 11:56

Wat fijn om wat van je te lezen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens jullie gezinnetje heel veel geluk toe!
Afbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 16-09-2013 12:06

Wat een fijn nieuws Juliet ! Het is jou en Therese zo gegund. Ik kijk uit naar jullie bericht als de kleine er is. Heel veel geluk gewenst!
AfbeeldingAfbeelding

raindrup
Berichten: 817
Lid geworden op: 28-09-2010 21:29

Bericht door raindrup » 16-09-2013 15:25

Juliet wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie met zijn drieën een hele fijne zwangerschap beleven. Lila zal altijd bij jullie blijven horen en het is een zwaar verdriet haar te moeten missen maar dubbel zo mooi dat jullie het geluk van een nieuw kindje toch met zijn drie weer mogen gaan delen. Ik wens je een hele goede zwangerschap en heel veel geluk

Liefs raindrup
Afbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 16-09-2013 18:03

Wat ontzettend fijn Juliet van harte gefeliciteerd!!
Wat bijzonder om het nu met zn drietjes te mogen beleven :wink:
Ik wens jullie heel veel geluk!!
En leuk als je het laat weten als jullie kindje geboren is!!
AfbeeldingAfbeelding

Hilde
Berichten: 85
Lid geworden op: 20-03-2012 19:12

Bericht door Hilde » 16-09-2013 19:14

Ik heb nog geregeld aan jou en Lila gedacht... Fijn te horen dat je vriendin je zo goed heeft gesteund in die moeilijke periode en dit nog steeds doet. Maar vooral fantastisch te horen dat er weer n wondertje in je buik groeit. Super!! Ik wens je een hele goede zwangerschap!
Afbeelding

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

Bericht door laurien » 16-09-2013 21:49

Wat fijn om weer van je te horen, super!
En wat een mooi nieuws, van harte gefeliciteerd!
Ik wens je echt alle geluk toe, maar volgens mij zit dat wel goed :D
Ik zou het leuk vinden om te hkren wanneer jullie kleine geboren is.
VEEL GELUK,!
AfbeeldingAfbeelding

Angeline
Berichten: 1766
Lid geworden op: 11-09-2010 00:18

Bericht door Angeline » 16-09-2013 22:41

Wat fijn om iets van je te horen. Ik heb zo vaak aan je gedacht

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En leuk dat je laat weten als je baby geboren is
En al hoor je niet meer tot de doelgroep. Ik zou het ook leuk vinden om vaker te horen van je hoor.

Geniet van je zwangerschap, je zoontje en je geweldige vriendin
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie