Kims vroege verjaardagscadeautje!

Deel je geluk met anderen. (dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 02-06-2015 23:19

Nee, zowaar nog niet met verlof! Aanstaande vrijdag mijn laatste dag. En oh, wat is het druk om alles af te ronden. Nog even aanpoten...
Verder wel alles oké. Vandaag een extra groeiecho gehad omdat ik een bolle baby schijn te hebben. Ik ben zelf niet extreem dik (degenen die mij op facebook volgen kennen de foto van mijn buik), maar baby is een bollie 😊. Ik moest een glucosetest doen om zwangerschapssuiker uit te sluiten. Dat heb ik dus inderdaad niet. Morgen weer naar de vk om te horen wat ze van mijn bolle baby vinden.
Afbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 03-06-2015 18:51

Succes met alles goed afronden qua werk en dan lekker verlof en uitkijken naar je Bolle , leuke naam 😉 ha ha!
Geniet van je verlof.

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 03-06-2015 19:31

Hee Kim.. Goed te horen dat alles goed met je gaat ondanks het vele aanpoten op werk om alles af te ronden... Nog 2 daagjes en dan lekker genieten van je welverdiende verlof! Fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt! Nou... Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je bolle baby in je buik.. Hopelijk plaats je nog een foto update, leuk om te zien :D
]Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 14-06-2015 19:26

Jij inmiddels nu wel lekker met verlof Kim, zal je vast wel bevallen :D
Gaat alles nog goed en alles wel zo'n beetje nu geregeld? :D Spannend hoor, gaat voor jou nu ook opschieten!
]Afbeelding

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 17-06-2015 14:05

Ja, ik heb verlof! Inmiddels in mijn tweede verlofweek. De eerste dagen heb ik nog flink doorgeraasd, ik kon maar moeilijk mijn rust pakken. Inmiddels lukt dat beter. De koffer/tas voor het ziekenhuis liggen ook ingepakt klaar, dus alles is echt helemaal klaar voor mijn kleine man. Volgende week donderdag heb ik nog wel de diplomering van mijn opleiding, dus ik hoop heel erg dat ik daar nog naartoe kan. Maar ik geloof dat hij nog prima zit, dus ik denk wel dat ik dat red.

Hieronder één van de foto's die mijn zusje maakte toen ik 30 (bijna 31) weken zwanger was. Inmiddels bijna 38 weken, dus alweer een stuk dikker, maar ik wilde 'm toch nog even delen.
Afbeelding
Afbeelding

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 17-06-2015 17:40

Mooie foto, Kim!
En je hebt de opleiding dus succesvol afgerond?! Gefeliciteerd.

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 17-06-2015 18:15

Wauw prachtige foto Kim :D
Gefeliciteerd met het behalen van je opleiding, laat je baby boy nog maar even blijven zitten zodat jeje diplomering nog mee kan maken maar daarna mag hij wel komen! Zo te lezen is Mama er klaar voor :D
Neem je rust nog even en geniet lekker van je zwangerschapsverlof! Op naar de geboorte van je kleine man :D
]Afbeelding

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 19-06-2015 09:00

Ja, het was echt hard werken, vooral in mei om de opleiding af te ronden en mijn huis klaar te krijgen, maar ik heb gelukkig geboft met een makkelijke zwangerschap.

Op mijn laatste werkdag ben ik nog erg verrast door de ouders en de kinderen. Enkele moeders hadden mijn klas versierd en alle kinderen waren in het blauw naar school gekomen. Toen we goed en wel zaten en ik in de veronderstelling was dat alle ouders allang vertrokken waren, gingen er ineens vier kinderen de klas uit om vervolgens terug te komen met een grote versierde mand vol cadeautjes. Aan de mand hingen kaartjes met jongensnamen. Dit waren de namen die de kinderen hadden bedacht voor mijn zoon. Mijn favoriet was Spiderman! :lol:
Er waren ook enkele ouders bij en van hen kreeg ik nog een map vol tekeningen en lieve briefjes van kinderen en ouders. Echt zo lief allemaal.

Het bleek ook dat ik op mijn laatste werkdag eigenlijk al verlof had! Hihi! Ik was er steeds vanuit gegaan dat 5 juni de laatste dag zou zijn, terwijl 5 juni eigenlijk de eerste verlofdag was. Dus toen ik 's ochtends op school kwam, zei mijn adjunct heel verbaasd "wat doe jij nou hier?" "Nou, gewoon, werken" zei ik. "Maar je hebt vandaag al verlof hoor!" was haar antwoord. Nou ja, je hebt hart voor je werk of je hebt het niet, zullen we maar zeggen! Haha.

Nu hoop ik inderdaad dat meneertje blijft zitten tot na volgende week donderdag, maar eerlijk gezegd heb ik daarna ook nog niet echt haast hoor. Natuurlijk ben ik reuze nieuwsgierig naar hem en wil ik hem dolgraag ontmoeten, maar dat gevoel van de zwangerschap zat zijn heb ik helemaal niet. Slapen wordt nu een beetje oncomfortabel, dat wel. Maar hij mag wat mij betreft gewoon doorbakken tot het juli is hoor. Ik zou het wel leuk vinden als mijn zoon en ik allebei in juli jarig zijn. :D
Afbeelding

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 19-06-2015 10:03

Mooi stukje weer, Kim.
Ik kreeg tranen in mijn ogen en moest lachen vanaf "spiderman".
Zo leuk van de ouders en kinderen, dat moet een goed en gewaardeerd gevoel geven.
Fijn dat je je zo goed voelt, nog even genieten van het zwanger-zijn!

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 20-06-2015 10:24

Wat leuk van de kinderen en ouders! Nu lekker verder genieten van je verlof.
Ben benieuwd wanneer de kleine man van zich laat horen.

Plaats reactie