Pippa

De kleine is er! Vertel hier alles over het reilen en zeilen van je kind(je). (Dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
linnepin
Berichten: 344
Lid geworden op: 21-08-2010 11:28

Bericht door linnepin » 22-04-2015 09:43

Gefeliciteerd!

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 27-04-2015 10:37

Hoe gaat het met de kleine Pippa (echt een geweldige naam) en haar mama? Druk met al het kraambezoek? Zijn jullie al buiten geweest?

suzanne
Berichten: 614
Lid geworden op: 13-04-2013 13:33

Bericht door suzanne » 28-04-2015 10:15

Gefeliciteerd!!

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 07-05-2015 11:49

Hoi Josien, hoe gaat het met jou en je kleine meisje? :D
Alweer bijna maandje oud, snel gegaan zeg.. Hoop dat alles goed gaat :D
]Afbeelding

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 03-06-2015 19:44

Hee Josien... Hoe gaat het met jullie tweetjes dan :D
Helemaal gewend al aan het mama zijn? Ben benieuwd hoe het jou en Pippa vergaat :D
]Afbeelding

gossini
Berichten: 248
Lid geworden op: 14-06-2014 19:27

Bericht door gossini » 08-06-2015 08:18

Zo, eindelijk weer even tijd om achter de computer te kruipen en even te vertellen hoe het nu gaat.
Pippa is alweer bijna twee maanden oud en het gaat goed. Wat is het een lieve schat! :)
Na een moeizame start, komen we nu eindelijk een beetje in een ritme. Pippa had in het begin wat problemen met de verkeerde voeding waardoor ze 24 uur per dag pijn had en heel veel huilde en weinig sliep. Het was echt zó zielig, omdat we niet wisten wat er aan de hand was. Gelukkig door een voedingsswitch ging het geleidelijk aan beter, maar huilde ze nog erg veel. Overdag sliep ze bijna niet en wilde alleen maar bij mij zijn en dan nog het liefst op mijn arm over mijn schouder en in beweging. Ik moest alles met één hand doen, dus kwam vaak niet aan eten toe of iets anders zoals mijn eigen rust of mijn huishouden. Inmiddels is in mijn huis bijna een looproute op mn vloer uitgesleten van de rondjes die ik steeds met haar moest lopen om haar stil te krijgen. :D Ze wilde niet in de box, in de wieg, in haar bed, de kinderwagen of in de wipper. Keihard krijsen totdat ik haar oppakte en dan was ze meteen stil. Heel lief dat ze zo van haar moeder houdt, maar wel vermoeiend. Haha! :wink:
Na een paar weken heb ik een draagdoek gekocht en haar daar in rond gedragen. Dit gaf mij weer twee armen, waardoor ik weer iets meer kon doen. Maar overdag sliep ze nog steeds niet. Sinds vorige week donderdag ben ik haar gaan inbakeren met een speciaal slaapzakje. Wat een verschil!!! :lol: Ze slaapt nu overdag een paar keer een paar uur in haar eigen bedje en huilt veel minder. Ze is nu veel meer tevreden en hierdoor kan ik nu ook nóg meer van haar genieten.
Sinds een paar weken lacht ze (de eerste échte lach was op moederdag) en soms probeert ze terug te praten. Echt zó lief! Ze vindt het heel leuk als ik aan haar voorlees en liedjes met haar zing. Ook vindt ze het gezellig als er visite is en is dan lekker rustig. Het laatste kraambezoek heb ik woensdag gehad, dus we gaan er nu lekker op uit.
Vrijdag krijgt ze haar eerste prikjes, dus ik ben benieuwd.
Zo, het is een wat lange update geworden, maar ik had even tijd. Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Sterre
Berichten: 1310
Lid geworden op: 24-04-2011 13:00

Bericht door Sterre » 08-06-2015 20:02

Wat een prachtige foto's van jullie samen!
En wat een mooi vrolijk meisje heb je! Fijn dat het nu beter gaat en dat je zo van haar kan genieten!
Afbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 08-06-2015 22:13

Supermooie foto's !! Wat fijn dat jullie een ritme hebben gevonden. Wat een zoektocht he?
En wat heerlijk dat het inbakeren effect heeft op het huilen en dat je meisje zich beter voelt. Soms kan een osteopaat ook helpen bij de kleintjes. Of craniosacraal therapeut.
Hoop dat je ondertussen wat meer tijd voor jezelf hebt, wat kan je daar naar verlangen he als je je handen zó vol hebt.

Veel rustige momenten gewenst !! En genieten van die lieve uk :-)
AfbeeldingAfbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 08-06-2015 22:31

Leuke foto's van jullie twee.Hopelijk blijft de nieuwe voeding goed bevallen. En zijn de pijn en het huilen nu minder. Zodat jullie echt kunnen genieten van elkaar!

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 09-06-2015 17:48

Wat een super schattige en leuke fotos van jullie Josien, het is een mooi meisje hoor :D
Het zal zeker ff zoeken zo zijn wat allemaal goed is en goed aanvoelt maar gaandeweg ontdek je dat vanzelf en komt het uiteindelijk allemaal goed!
Gelukkig dat de huilmomentjes van Pippa minder zijn en dat het slapen ook wat beter gaat! Hopelijk blijft dat zo zodat jullie heerlijk van elkaar kunnen gaam genieten!
Wat een mooi kado trouwens om op precies moederdag de mooie eerste lach te krijgen, dan smelt je denk ik haha.. Leuke opdate Josien, geniet lekker van je meisje en het prachtige weer komt eraan dus lekker erop uit zo saampjes :D :D
]Afbeelding

Plaats reactie