"Bekende" of onbekende donor??

Vertel hier je ervaringen over de weg die je doorloopt tijdens het zwanger worden.
(dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
vischje22
Berichten: 327
Lid geworden op: 12-08-2010 08:46

Bericht door vischje22 » 20-08-2010 09:58

Jullie hebben het allemaal over een "bekende" donor, als ik het goed begrijp is dat een donor die jullie via internet hebben leren kennen.
Is er hier ook iemand die echt voor een bekende donor is gegaan, iemand uit de vrienden kring.....

Ik zelf zou dat wel een heel fijn idee vinden mocht mij wat overkomen.... maar hoe regel je dat, vind het ook zo raar om te vragen.....

Groetjes Ingrid.

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

donor

Bericht door laurien » 20-08-2010 11:35

Hoe bedoel je met mocht mij wat overkomen?
Ik heb ook een donor via het internet, dat klopt. Ik had niet iemand in mijn omgeving die ik zou kunnen vragen. Een vriendin van mij en haar vriend hebben er wel over nagedacht, maar ik wilde dit niet!
Staat te dichtbij en hij kan het dan toch heel erg als zijn kindje gaan zien. En ik kies er voor om het alleen te doen.
Als ik kom te overlijden nemen mijn broertje en schoonzus de zorg op zich van het kindje. Wat ik heel prettig vindt.
Als jij iemand in je omgeving heb die het zou willen doen, dan zou ik het zeker gewoon vragen hoor!!!
Succes!
AfbeeldingAfbeelding

vischje22
Berichten: 327
Lid geworden op: 12-08-2010 08:46

Bericht door vischje22 » 20-08-2010 13:24

Laurien,

Bedankt voor je reactie.

Weten jouw broertje en schoonzus dan ook wie de donor is? Mocht de kleine later willen weten wie dit is.
Daarom lijkt t mij prettig als het een bekende is, is dan meestal ook een bekende van degeen die de kleine opvangen, maar wat je zegt over dat hij het als zn eigen kindje kan gaan zin is idd ook iets wat me tegen zou houden.

Daarom zou ik graag willen weten of er hier vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben.

Groetjes Ingrid

laurien
Berichten: 2514
Lid geworden op: 17-01-2010 11:07

bekende donor

Bericht door laurien » 20-08-2010 15:09

Ik heb een map, waar ik alles in opschrijf, waarin ook het contract in zit ( donor contract ) Ook zitten er foto's in van de donor.
Deze map ik ook voor mijn kindje bedoelt, zodat hij/zij later alles kan lezen, waarom deze keus van mij, hoe het gegaan is, al mijn gevoelens enz.
Zij weten van deze map af en tegen die tijd dat ik zwanger ben gaan we natuurlijk nog even om de tafel.
AfbeeldingAfbeelding

droebeltje
Berichten: 926
Lid geworden op: 17-11-2009 19:39

Bericht door droebeltje » 20-08-2010 17:19

Ik heb het hetzelfde als laurien. mapje met gegevens en dergelijke van de donor. mocht mij iets overkomen dan weet familie van de map. mijn kindje gaat naar mijn zus en zwager en in het uiterste geval naar mijn ouders.
Dromen Denken Durven Doen Doorzetten
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie