Het begin is gemaakt! Irma

Vertel hier je ervaringen over de weg die je doorloopt tijdens het zwanger worden.
(dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Het begin is gemaakt! Irma

Bericht door irmaatje1978 » 06-11-2009 19:42

Hallo allemaal,

Vandaag was het zover, ben vanmiddag naar Rijnstate geweest.Was er de afgelopen 2 weken wel erg mee bezig geweest, en vond het ook spannend. Dus vanmiddag ben ik samen met mijn moeder naar Rijnstate geweest. Er na toe rijden viel me erg mee maar de terug hebben we er wat langer over gedaan. Kwam ook omdat net voordat we thuis vertrokken mijn broertje over kwam met een leuk opdracht. Hij werkt in een audio/video zaak bij ons in het dorp. Nu had hij voor een klant een tv geregeld, en dacht ineens oja, Irma gaat vandaag naar Arnhem dus die kan dat dan mooi mee ophalen. Dus ik zeg pas op de terug weg als we van het ziekenhuis af komen.Gelukkig dankzij de navigatiesysteem snel gevonden.En toen naar huis, daar hadden we wel wat file gehad.Toen hadden we er ruim 2 uur over gereden.Tv bij mijn broertje op zijn werk afgeleverd en naar huis gegaan.

Nu ben ik een beetje afgeweken van mijn verhaal hahaha. Ik ben goed ontvangen bij het Rijnstate ziekenhuis.Bij de gyneacoloog werden er enkele vragen gesteld.En kreeg meteen een inwendige echo, wat ik helemaal niet had verwacht hahaha :wink: .Maar dat stelde niets voor, en alles zag er goed uit wat ze kon zien.Nu krijg over een maand een gesprek met de psychologe.Maar daar zie ik helemaal niet tegen op, heb bij de kliniek waar ik in Brabant sta ingeschreven ook een gesprek gehad met de psychologe.En dat ging goed.En na dat gesprek word het in het team besproken of ze me gaan helpen.Verwacht dat ik dat in januari te horen krijg, ook rekening houdend met de feestdagen die eraan komen.En daarna was de wachttijd tussen de 8 tot 6 maanden zeiden ze.Die maanden zijn zo voorbij.Dus als alles goed gaat dan ga ik in 2010 beginnen!
Vond het wel een fijn ziekenhuis om te komen,heb een goede indruk gekregen.

Nou dit was mijn verhaal voor nu even.
Iedereen een fijn weekend.

Groetjes :)
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

sophie
Site Admin
Berichten: 2471
Lid geworden op: 13-10-2008 17:53

Bericht door sophie » 06-11-2009 20:11

Hoi Irma,

Weer een stapje verder op deze manier. Fijn dat je er een goed gevoel aan overgehouden hebt. Jeetje, over een maand al het gesprek bij de psych. dat is lekker snel hoor!

Ik hoop dat je snel nog meer duidelijkheid hebt en dat je dan kunt toeleven naar je eerste behandeling.

Groetjes, Sophie
AfbeeldingAfbeelding

Monique
Berichten: 514
Lid geworden op: 29-12-2008 22:08

Bericht door Monique » 06-11-2009 22:26

Hoi Irma,

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het gesprek en bij het Rijnstate. Misschien mag je 2010 wel zwanger verlaten?
Wat ga je nu doen met het Geertgen, hier sta je toch ook ingeschreven?

Ik had je vanmiddag dus kunnen tegenkomen in het Rijnstate, was er namelijk met een vriendin die het intakegesprek had voor een tweede kindje.

Groetjes Monique
Afbeelding

BiancaVonk
Berichten: 1591
Lid geworden op: 17-04-2009 18:53

Bericht door BiancaVonk » 06-11-2009 22:36

Hey Irma,
fijn dat het gesprek goed gegaan was en dat het goed voelde!
En dan hopelijk wat Monique zegt zwanger 2010 uit :lol:
Succes met alles!

groetjes Bianca
AfbeeldingAfbeelding

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 06-11-2009 23:20

Hey Monique,

Als ik na het gesprek bij de psychologe goedkeuring krijg om bij het Rijsntate met behandelingen te mogen beginnen.Dan laat ik me bij Geertgen uitschrijven, anders ga ik problemen krijgen met mijn verzekeraar.Als ik dan ook naar Geertgen zou gaan, dan komen er duren rekening bij mij binnen.En dat risco ga ik niet nemen en kwa afstand en tijd maakt het niet uit om waar ik naar toe zou rijden.

Dan had je me inderdaad tegen kunnen komen, ik moest er om 14:40 uur zijn.Het was erg rustig in de wachtkamer.Ik heb ook niet zolang hoeven te wachten voordat ik aan de beurt was.

Groetjes Irma
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

cin
Berichten: 590
Lid geworden op: 16-11-2008 19:12

Bericht door cin » 08-11-2009 22:58

Irma, succes met je (nieuwe) traject!!!
Mijn meiske!
AfbeeldingAfbeelding

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 09-11-2009 13:23

Succes met het gesprek met de psycholoog !!! En dan wachten op DE brief. Ik duim voor je!!
AfbeeldingAfbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2009 15:20

Fijn Irma, dat je nu ook lekker gestart bent, succes bij het gesprek met de psych, viel mij alles mee!
Groetjes Daan

Anonymous

Bericht door Anonymous » 13-11-2009 14:04

hai Irma,

De kop is eraf. Nu wachten op het gesprek met de psych en dan op die ene hele belangrijke brief! Spannend allemaal hoor.
Ik wens je een heel voorspoedig traject toe met als afsluiting een prachtig kindje!

Groetjes Liset

irmaatje1978
Berichten: 823
Lid geworden op: 14-12-2008 12:06

Bericht door irmaatje1978 » 21-11-2009 21:55

Hoi Allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie.Ik ben 2 weken geleden naar Rijnstate geweest voor een intake gesprek.Toen zeiden ze tegen mij dat ik dus een gesprek zou krijgen bij een psychologe.Vroeg toen hoelang dat ongeveer zou duren, en ze zeiden toen dat ik binnen 4 weken wel terug moest komen voor een gesprek met de psychologe.Nu is mijn vraag hoelang het bij jullie duurde na het intake gesprek voordat je bij de psychologe terecht konden?Misschien ben ik ook wel beetje ongeduldig hahaha :wink: .Wil dat snel achter de rug hebben zodat ik sneller te weten kom of ze me willen helpen.Dan heb ik voor mezelf ook weer wat rust en kan ikweer verder met tellen van de wachtmaanden totdat ik zou kunnen gaan beginnen.
Zodra ik de brief binnen heb gekregen, laat ik het jullie zeker weer weten.

Groetjes Irma :)
Trotse mama van een engeltje en een bengeltje

Afbeelding

Plaats reactie