Nu mag ik echt starten!

Vertel hier je ervaringen over de weg die je doorloopt tijdens het zwanger worden.
(dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 20-08-2015 13:12

Hoe gaat het met tante Linda en met jouw nichtje?
Hoe was de date?
En al voor een nieuwe poging geweest?

linnepin
Berichten: 344
Lid geworden op: 21-08-2010 11:28

Bericht door linnepin » 20-08-2015 14:52

Met tante Linda gaat t wel hoor; Nu vakantie, vandaag even op mogen passen op die kleine meid. Wat een lekker kindje. Als t goed is komt ze eind volgende week weer, maar blijft ze dan wat langer: papa en mama gaan naar een dance feest.

M'n date ging op zich wel ok, twee dagen later heb ik em uitgenodigd om hier koffie te komen drinken, heeft ie ook gedaan, de dinsdag erna niks gehoord, de woensdag heb ik em gewoon recht voor z'n raap via de app gevraagd wattie van me vind of over me denkt (zo moeilijk kan t toch niet zijn om die vraag te beantwoorden? Of is dat een flinke nono na een date en een bak koffie en wat uitdagerig plagen zijn kant?) .....niet echt een antwoord gekregen, meer van ja ik ben je toch nog aan t leren kennen?. Daarna werd ut alleen maar minder. Als ik wat vraag krijg ik antwoorden als: ja, nee, wat ( telkens maar 1 woord)....kvind t jammer dat t zo moet, vind t een hele aardige gast.....Kdoe vast iets verkeerds met mannen...

Vanmiddag of morgen de medicijnen ophalen voor een nieuwe poging al heb ik eigenlijk elk stukje hoop wel verloren. Echt geloven doe ik er niet meer in dat ik ooit moeder ga worden en ben eigenlijk wel op een punt waarop ik zeggen moet dat ik t allemaal wel een btje zat ben mbt moeder worden...Al die bezoeken, al die medicijnen, naalden, eenheden en alle shit die er bij hoort......maar ach. Kheb nog 5 pogingen, ik doe ze maar, dan kan dat boek daarna dicht

suzanne
Berichten: 614
Lid geworden op: 13-04-2013 13:33

Bericht door suzanne » 20-08-2015 16:17

Spannend!!

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 20-08-2015 17:05

Wat fijn dat je lekker van je nichtje hebt kunnen genieten! Ik vind het wel knap van haar papa en mama dat ze haar al achter durven laten! Rowan is drie weken ouder en die heb ik van de week voor het eerst een uurtje met mijn moeder in mijn eigen huis gelaten
Langer kan ik nog niet zonder hem! Papa en mama van Jaylee hebben duidelijk veel vertrouwen in tante Linda! :)

Wat kinderachtig dat die man zo kortaf reageert. Is het echt zo moeilijk iemand gewoon te laten weten waar ze aan toe is?

Nog vijf pogingen! Ik snap dat je er na jaren niet meer in gelooft, maar ik blijf toch voor je duimen! Wie weet!
Afbeelding

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 20-08-2015 19:28

Ahhhh Linda, ik vind het echt vreselijk voor je en kan me jouw gevoel goed voorstellen . Voor mijn gevoel zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben het soms ook zo zat en het vertrouwen dat t gaat lukken neemt ook echt af. Toch heb ik ergens (al is het heel klein en soms ver te zoeken) nog hoop, misschien tegen beter weten in. Ik vind het wel moeilijk te bepalen wanneer je het boek moet sluiten en als je dat doet, Poeh wat zal er dan allemaal op je afkomen. Als die jaren, al die inspanning, al die ziekenhuisbezoeken, al die emoties etc etc

Ik duim keihard voor jou dat t toch nog gaat lukken. Jouw doorzettingsvermogen moet toch een keer beloond worden!!

Enne wat het daten betreft, ik ken je natuurlijk niet echt, maar toch denk ik dat je niks fout doet. Als je jezelf blijft, is het altijd goed....Het is graag of niet hoor. En dat is makkelijk gezegd, zelf ben ik er ook niet zo'n held in :wink:

Toi toi toi, ik denk aan je en ik duim voor je.

fauna
Berichten: 175
Lid geworden op: 05-06-2014 14:22

Bericht door fauna » 28-08-2015 09:49

Sorry dat ik na een hele tijd afwezig te zijn geweest weer inbreek op het forum, ik had gehoopt na een tijdje afwezig te zijn geweest dat ik zou lezen dat het toch gelukt was bij je. Je bent al zo lang bezig en steeds die teleurstellingen. En dan is het vast heerlijk om op de kleine Jaylee te mogen passen, al lijkt het me ergens ook wel confronterend omdat je zelf ook graag een kleintje wil.
Misschien moet die jongen nog erg wennen aan het idee dat je probeert zwanger te worden op deze weg, of weet hij dat niet?
Afbeelding

Zoontje geboren in april 2012
Nu bezig voor wondertje nummer 2

linnepin
Berichten: 344
Lid geworden op: 21-08-2010 11:28

Bericht door linnepin » 30-08-2015 20:43

Hallo,

Hier een update; Gister en vandaag om m'n nichtje gepast!!!! Wat een voorbeeldig kind!!! Tis zo'n droppie!!! Alles is goed gegaan, ze heeft de hele nacht geslapen (23.30-5.30)...Ik daarentegen niet zo....dus "Tantie' is best een btje afgebrand. Ook m'n vakantie is afgelopen, dus aan't werk dan maar weer. Morgen weer op controle.

Die date van een paar weken geleden niet meer gehoord (@fauna: Nee, van dit traject weet hij niet). Ach, we gaan gewoon maar verder.

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 12-09-2015 12:15

Hoi Linda, hoe gaat t met je? Bezig met een poging?

linnepin
Berichten: 344
Lid geworden op: 21-08-2010 11:28

Bericht door linnepin » 14-09-2015 20:27

Ja wachtweek nr 2 is gisteren begonnen.... Kheb alleen al een paar dagen zo 'n zeurderig, menstruatie achtige lage rugpijn.....Maarja, ik kan er niks mee. O ja en gebunkerd afgelopen weekend als een bizon!! Ach....ut zal wel niet...21/9 staat mn menstruatie gepland....

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 14-09-2015 20:31

Pfffff het blijven warrige weken. Ik duim voor je, het is je zo gegund!

Plaats reactie