Een rollercoaster van emoties....

Vertel hier je ervaringen over de weg die je doorloopt tijdens het zwanger worden.
(dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 04-07-2016 21:34

Hallo lieve meiden (voor degene die mij een tijd gevolgd/gesteund hebben),

Het is heel lang geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Ik ben af en toe nog wel op deze site om te kijken hoe het met jullie gaat....en ik kan een aantal al van jullie feliciteren met een zwangerschap!

Toen ik afgelopen december weer eens ongesteld werd na de zoveelste poging., was ik het zo zat en had ik zoveel behoefte om een mooie reis te gaan maken, dat Ik die ook heb geboekt. In februari ben ik naar Costa Rica geweest en heb daar enorm van genoten!
Toen ik die reis boekte, had ik ook besloten om voor de reis geen pogingen meer te doen. Dit gaf me rust en de tijd om na te denken of ik wel verder wilde/ moest gaan met het traject.
Voor , in de eerste instantie, wat afleiding bedacht ik me ook om op een datingsite te gaan, haha. Ik raakte aan de "praat" met een leuke vent en dat leidde tot een date. Dit is verder niks geworden, maar ik merkte wel dat het weer leuk is om hiermee bezig te zijn.

Tijdens mijn vakantie besefte ik dat het me, gek genoeg, goed deed om niet met het traject bezig te zijn en besloot min of meer dat het zo goed was, nou ja goed..... Ik wilde me op andere dingen gaan storten; oa reizen en een leuke vent aan de haak proberen te slaan.
Ik vond het best moeilijk om hardop te zeggen dat ik klaar was met pogen, mn tegen mijn zus en zwager.....Dus na de vakantie nog 1 poging gedaan en merkte toen al dat ik dit echt niet meer wilde en daarna dus gestopt..... Na 21 pogingen is t voor mij genoeg geweest!

Ik kan voor mezelf (op dit moment) zeggen dat het goed is. Ik heb er voor mezelf alles aan gedaan en wil mijn leven niet langer laten beheersen door het traject. Ik kijk terug op een pittige periode van mijn leven, maar ook nu ik met "lege handen sta", zou ik het zo weer doen.
Ik kan zeggen dat het momenteel goed met me gaat! Het heeft me zeker ook iets opgeleverd, sommige contacten zijn nog intenser geworden!
Ik heb al mooie tripje gedaan en ben momenteel weer aan het daten, woensdag date 3 :D

Ik hoop niet dat ik met mijn verhaal mensen een negatief gevoel geef. Het lukt volgens mij vaker wel dan niet, dus voor de nog niet zwangeren; hou vol (zo lang het goed voelt), sterkte en ik hoop dat t bij jullie wel lukt!

Sorry voor t misschien wat langere verhaal en het heel lang niet reageren n op jullie berichten, maar het voelt goed om het toch met jullie te delen, maar daar was ik nu pas aan toe.

Liefs, Mirella

Kim
Berichten: 715
Lid geworden op: 03-10-2013 11:25

Bericht door Kim » 04-07-2016 23:04

Lieve Mirella,

Ik kom hier niet meer zo vaak, maar ik heb heel veel aan jou gedacht het afgelopen jaar.
Wat fijn dat je in alle rust tot een beslissing hebt kunnen komen die jou vrede geeft. Lijkt me heel moeilijk om die punt te zetten en heb dan ook veel bewondering voor de wijze waarop jij dit hebt kunnen doen.
En wat spannend dat je weer aan 't daten bent! Ik hoop dat het goed blijft gaan! Leuk!

Ik vind je stoer! Vooral ook om hier dan toch terug te komen.

Liefs,
Kim
Afbeelding

Jip
Berichten: 548
Lid geworden op: 23-06-2012 12:48

Bericht door Jip » 05-07-2016 19:50

Wat mooi geschreven! Ik hoop dat je vele mooie reizen gaat maken en een leuke man aan de haak slaat! veel plezier met daten!
Afbeelding

Miep74
Berichten: 481
Lid geworden op: 03-08-2014 10:37

Bericht door Miep74 » 05-07-2016 20:28

Thanxx meiden.
Kim, bedankt voor jouw complimenten. Het is niet altijd gemakkelijk geweest, vandaar dat ik hier zeer weinig ben geweest.....maar ook het hier weer terugkomen hoort bij het proces en doet me goed! Vind het ook leuk om weer eens een kijkje bij jullie te nemen.

Linda82
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-04-2014 14:13

Bericht door Linda82 » 05-07-2016 21:41

He Mirella,

Knap dat je de keus hebt kunnen maken die goed voor je voelt. Kan me heel goed voorstellen dat die keuze een hele moeilijke is geweest maar het nemen van de beslissing ook als een bevrijding kan voelen. Ik wens je heel veel mooie reizen toe en heel veel succes met daten!

Jet
Berichten: 287
Lid geworden op: 26-11-2013 21:03

Bericht door Jet » 05-07-2016 21:45

Wat een dapper besluit Mirella.
Je hebt een enorm pittige tijd achter de rug en wat moet die teleurstelling iedere keer moeilijk voor je geweest zijn.
Ik heb ook veel aan je gedacht. Had het je zo gegund.
Ik bewonder het dat je zo positief bent en hoop heel erg voor je dat deze leuke date een blijvertje wordt en dat jullie heel gelukkig worden samen.

suzanne
Berichten: 614
Lid geworden op: 13-04-2013 13:33

Bericht door suzanne » 29-07-2016 16:03

Knap zeg respect!

Plaats reactie