Internetdonor -> ervaringen gevraagd

Vertel hier je ervaringen over de weg die je doorloopt tijdens het zwanger worden.
(dit onderdeel is enkel zichtbaar voor geregistreerde leden)
Plaats reactie
Anonymous

Internetdonor -> ervaringen gevraagd

Bericht door Anonymous » 25-02-2015 10:57

Hoi lieve meiden,

Ik ben sinds kort gestart met het zoeken naar een geschikte donor. Ik doe dat via internet en ik merk dat ik veel behoefte heb aan ervaringsverhalen.

Wie van jullie heeft ook die zoektocht gemaakt en wil haar ervaringen met mij delen? Positief of negatief.

Groetjes Lilli

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 25-02-2015 11:07

i.v.m. privacy mogen er hier geen namen of mailadressen worden genoemd. Dit is al eens op het forum geweest en toen werd ons forum uit de lucht gehaald. Graag dus alleen via pb of mail dat soort gegevens uitwisselen.
AfbeeldingAfbeelding

Anonymous

Bericht door Anonymous » 25-02-2015 14:21

Ik snap het Alice, is geen probleem. Via PB is dit soort informatie ook zeer welkom. Ik ben nu het forum een beetje aan het doorlezen en kom wel wat topics tegen. Jammer genoeg is die weblog waar naar verwezen wordt verdwenen van het net.

Heb nu met een donor mailcontact, maar vind het heel erg lastig screenen. Een andere donor waar ik contact mee had liet niks meer van zich horen na mijn vragen om een duidelijke foto. Bovendien kwam ik hem op andere plekken ook tegen onder andere namen, ik herkende wat hij schreef.

De donor waar ik nu mee mail lijkt te knippen en te plakken uit andere mails. Dat staat me tegen. Toch wil ik ook niet meteen de deur dichtgooien.

Alice
Site Admin
Berichten: 3321
Lid geworden op: 13-10-2008 13:53

Bericht door Alice » 26-02-2015 09:21

Ik heb er geen ervaring mee. Behalve dan wat ik hier lees op het forum. Hoop dat de andere meiden je willen helpen die ervaring hebben met internetdonoren ! Succes !
AfbeeldingAfbeelding

Anonymous

Bericht door Anonymous » 26-02-2015 12:16

Ik heb momenteel contact met een donor van wie ik sterk het vermoeden heb dat het gaat om een donor, die hier op het forum, maar ook op internet besproken wordt en niet goed bekend staat.

Heel graag kom ik zsm in contact met vrouwen die ook contact met hem hebben gehad, om te kunnen checken of het inderdaad om deze donor gaat. Aangezien ik geen namen hier mag noemen, moet dat dus even via PB.

Jimbel
Berichten: 729
Lid geworden op: 07-06-2014 18:51

Bericht door Jimbel » 01-03-2015 12:58

Sorry! Kan je hier ook niet bij helpen! Succes!
]Afbeelding

manonwagenaar
Berichten: 367
Lid geworden op: 30-09-2013 22:09

Bericht door manonwagenaar » 01-03-2015 13:11

Ik kan ook niet echt helpen. Heb wel in begin ook gedacht aan eigen donor zoeken. En heb ook tijdje contact gehad met eentje uit mijn omgeving. Maar deze wilde al na een week zo iets beginnen met insimineren en liefst met seks en had het ook over relatie misschien in de toekomst. Dus ik ben heel snel afgehaakt want was niet waar ik naar op zoek was ha ha! Ik ben nu in behandeling met donor via kliniek.

suzanne
Berichten: 614
Lid geworden op: 13-04-2013 13:33

Bericht door suzanne » 02-03-2015 10:44

Sorry ik kan je hier niet bij helpen!

vischje22
Berichten: 327
Lid geworden op: 12-08-2010 08:46

Bericht door vischje22 » 02-03-2015 15:25

je mag me een pb sturen met eventuele naam.....

Ik heb mijn donor gevonden via internet, helaas daarvoor ook contact gehad met een onbetrouwbare donor.

Plaats reactie